Σύνδεση

Featured

Έκθεση Φρανκφούρτης 2017: τα πιο σημαντικά νέα μοντέλα και πρωτότυπά της

Αν πρέπει να επιλέξει κανείς ένα και μόνο αυτοκίνητο για να το χαρακτηρίσει ως το πλέον εμβληματικό της φετινής έκθεσης της Φρανκφούρτης τότε αυτό δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από την Mercedes-AMG Project One, καθώς για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο διαθέτει ταυτόχρονα τεχνολογία επιπέδου Φόρμουλα 1 και άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους, σε συνδυασμό με κορυφαίες επιδόσεις και εμφάνιση που είναι εντυπωσιακή μεν αλλά και προσγειωμένη δε.

Από κει και πέρα η Audi πέρα από τη νέα της ναυαρχίδα, το Α8 παρουσίασε υπό τη μορφή του πρωτότυπου Aicon το (λίγο πιο μακρινό) μέλλον των αυτοκινήτων πολυτελείας. Παράλληλα πόνταρε και στα σπορ μοντέλα, παρουσιάζοντας την πισωκίνητη έκδοση RWS του R8 και κυρίως το ολοκαίνουργιο σούπερ στέισον της, το RS4 των 450 ίππων.

Η Bentley έχει στο περίπτερό της την καινούργια Continental GT, ενώ η έμφαση στην πολυτέλεια υπάρχει και σε αυτό της BMW, με το πρωτότυπο της νέας Χ7, που θα έχει και το νέο ασπρόμαυρο λογότυπο των κορυφαίων μοντέλων της μάρκας. Το παρόν έδωσε και η Z4 Concept, μαζί με τις καινούργιες X3 και Μ5 και την ανανεωμένη -για 2η φορά i3. Σημαντική παρουσία και αυτή του i Vision Dynamics, ενός πρωτότυπου που προλογίζει το 3ο κατά σειρά, ηλεκτρικό μοντέλο της βαυαρικής εταιρείας.

Στο σταντ της Citroen πρωταγωνιστεί το νέο μικρό SUV της, το C3 Aircross. σε αυτό της Dacia το νέο και εμφανώς αναβαθμισμένο Duster και σε αυτό της Ford το ανανεωμένο Ecosport, δίπλα δίπλα με την τελευταία εκδοχή της Mustang.

Στη Ferrari τα βλέμματα μαγνητίζει η Portofino, το νέο της εισαγωγικό μοντέλο, ενώ SUV παρουσιάζει και η Honda. Πιο συγκεκριμένα το CR-V Hybrid Concept που δίνει και μια πρώτη αίσθηση της νέας ευρωπαϊκή γενιάς του, ενώ το Urban EV Concept δίνει μια αρχική γεύση του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου που θα παρουσιαστεί του 2019. Παρών και το ανανεωμένο Jazz, ενώ μικρό SUV, το ολοκαίνουργιο Kona, έχει να δείξει και η Hyundai, μαζί με το σικ i30 Fastback και το σπορ i30N των μέχρι και 275 ίππων.

Η Jaguar επιδεικνύει την E-Pace, το δικό της μικρό SUV, την ταχύτατη XJR 575 και το στέισον XF Sportbrake, η Land Rover το ειδικό Discovery SVX, ενώ στην Kia προσέχει κανείς ιδιαίτερο Pro Ceed Concept και το μικρό SUV Stonic. Παρόντα και τα Sorento στην τελευταία του εκδοχή και Picanto ως GT.

ANIGMA-1

Η Lamborghini δείχνει την Aventador S Roadster και η Maserati την ανανεωμένη Ghibli, ενώ στο περίπτερο της Mercedes εκτός από το Project One υπάρχουν και το EQA Coupe, το concept πρωτότυπο του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου, η X-Class, το πρώτο αγροτικό της και οι ανανεωμένες εκδόσεις κουπέ και κάμπριο της S-Class.

Ηλεκτρικό πρωτότυπο και από τη Mini, που παρουσίασε και το εντυπωσιακό, σπορ JCW GT Concept που θα προσχωρήσει εκτός απροόπτου στην κανονική παραγωγή. Η Opel με είχε το νέο της μεγάλο SUV, το Grandland X, καθώς και την crossover έκδοση Country Tourer του Insignia, ενώ η Porsche την καινούργια Cayenne, με κορυφαία την turbo.

Turbo, με 1.800 κυβικά και 280 ίππους για αρχή είναι και το Renault Megane RS που θα διεκδικήσει τον τίτλο του πιο γρήγορου προσθιοκίνητου στο Nuerburgring, ενώ το Symbioz είναι ένα πλήρως διασυνδεδεμένο φουτουριστικό πρωτότυπο.

Στο περίπτερο της Seat το ενδιαφέρον είχε στραφεί στο μικρό SUV Arona που έχει πολλά κοινά με το Ibiza, καθώς και στο ειδικό Leon Cupra R των 310 ίππων, ενώ σε αυτό της Skoda στο ολοκαίνουργιο και επίσης ενδιαφέρον Karoq που αντικαθιστά το Yeti, στις νέες εκδόσεις του Kodiaq, αλλά και στο ηλεκτρικό πρωτότυπο Vision E Concept.

Η SsangYong παρουσίασε το νέο Rexton, η Smart το ηλεκτρικό και αυτόνομο Vision EQ, η Subaru την ευρωπαϊκή εκδοχή του καινούργιου Impreza και η Suzuki το νέο Swift Sport των 1.400 κυβικών και των 140 ίππων με turbo. H Toyota έδειξε το C-HR Hy Power, μια πιο σπορ εκδοχή του υβρδικού της μικρού SUV και την ανανεωμένη έκδοση του μεγάλου της SUV, του Land Cruiser.

Η VW είχε τα νέα Polo και T-Roc, το concept του πρώτου ηλεκτρικού της μοντέλου, το I.D. Crozz. που αναμένεται το 2020, το ακόμα πιο φουτουριστικό Sedric και τις ειδικές εκδόσεις του πικάπ της Amarok.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup