Αλλαγή μοντέλου στη βάση της γκάμας της Ferrari, καθώς η California T θα αντικατασταθεί από την Portofino, που θα παρουσιαστεί επίσημα στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο.
H ονομασία του προέρχεται από το πανέμορφο χωριό στην Ιταλική Ριβιέρα και σύμφωνα με την εταιρία θα έχει αισθητά μικρότερο βάρος από την California που αντικαθιστά, καθώς θα χρησιμοποιούνται αρκετά ελαφρά υλικά στο πλαίσιο και στο μήκους 4,586 μέτρων αμάξωμα.
O υπερτροφοδοτούμενος V8 των 3.855 κ.εκ. προέρχεται από την California αλλά εδώ αποδίδει 40 άλογα επιπλέον φτάνοντας συνολικά τα 600 στις 7.500 σ.α.λ. Το 0-100 γίνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα βρίσκεται κοντά στα 320 χλμ./ώρα. Η κατανομή βάρους είναι 46/56 ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα.
Η ροπή των 760 Nm στις 3.000-5.250 σ.α.λ. περνά στους πίσω τροχούς μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού E-Diff 3 και η Portofino είναι το πρώτο GT της Ferrari με ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενη κρεμαγέρα. Η ανάρτηση έχει μαγνητοροϊκής τεχνολογίας αμορτισέρ με διπλά έμβολα, το αμάξωμα έχει όπως πάντοτε βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά με χαρακτηριστικές τις εισαγωγές μπροστά και τα ανοίγματα στα πλαϊνά.
Στο εσωτερικό διάταξης 2+2 (τουλάχιστον θεωρητικά) υπάρχει η αυθεντική σύγχρονη αισθητική των αυτοκινήτων της εταιρίας με οθόνη 10,2 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Αξιοσημείωτο είναι ότι η ιταλική εταιρία ανακοινώνει ότι με την οροφή κατεβασμένη ο νέος ανεμοθραύστης μειώνει έως και 30% τον αέρα που περνάει στην καμπίνα.
Για όσους ενδιαφέρονται η κατανάλωση βρίσκεται στα 10,5 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να είναι στα 245 γρ/χλμ. Όσο για την τιμή της οι πρώτοι υπολογισμοί κάνουν λόγο για πάνω από 200.000 ευρώ (δίχως τους φόρους).
Όπως και να έχει η Ferrari και το Portofino ήταν πάντα ακριβές υποθέσεις (η κάθε μια για τους δικούς της λόγους), οπότε και το σμίξιμό τους δεν μπορεί παρά να οδηγήσει σε κάτι εξίσου ακριβό όσο και μοναδικό.
Γιάννης Σκουφής