Σύνδεση

Audi

EΠΙΣΗΜΟ: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑUDI A8 (VIDEO)

Σε μία ιδιαίτερα εντυπωσιακή τελετή στην Βαρκελώνη όπου παραβρέθηκε και το carzine.gr η Audi παρουσίασε σε επιλεγμένους εκπροσώπους του Τύπου τη νέα της ναυαρχίδα, το ολοκαίνουργιο Α8. Πρόκειται για ένα μοντέλο που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για την εταιρία, καθώς όπως έγινε προφανές κατά την διάρκεια της παρουσίασής του από τα υψηλόβαθμα στελέχη της Audi, αντιπροσωπεύει όχι μόνο την νέα σχεδιαστική “γλώσσα” της εταιρίας, αλλά και το πεδίο εφαρμογής όλων των σύγχρονων τεχνολογιών που μέσα στα επόμενα χρόνια θα περάσουν και στα μικρότερα μοντέλα της.

Static photo Colour: Volcano Red

Σχεδιαστικά, το νέο Α8 είναι εμφανώς επηρεασμένο από το πολύ προχωρημένο πρωτότυπο Prologue του 2014, διαθέτοντας ένα αμάξωμα που συνδυάζει το κύρος αλλά και μια ανάλαφρη σχεδόν κουπέ διάσταση. Η νέα Singlframe γρίλια δίνει ένα εντυπωσιακό τόνο σε όλο το σχέδιο, με τα πολύ μοντέρνα (και πολυσύνθετα στην λειτουργία τους) HD Matrix LED φωτιστικά σώματα να δημιουργούν ένα πολύ ιδιαίτερο εμπρός τμήμα.

Static photo Colour: Volcano Red

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η ενιαία λωρίδα φωτιστικών σωμάτων που καλύπτει από άκρη σε άκρη το αυτοκίνητο, στοιχείο που το διαφοροποιεί και το κάνει πιο αναγνωρίσιμο από όλο τον ανταγωνισμό της κατηγορίας. Η 4η γενιά του μοντέλου βασίζεται στην πλατφόρμα MLB της εταιρίας και όπως και στις προηγούμενες γενιές του το κύριο υλικό κατασκευής του πλαισίου είναι το αλουμίνιο (περίπου το 58% του συνόλου). Με μήκος στα 5.172 μέτρα είναι 37 εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο Α8. Η έκδοση Α8L φθάνει σε μήκος τα 5.302 μέτρα με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 3.128 χιλιοστά (η βασική έκδοση είναι στα 2.998 χιλιοστά).

Dynamic  photo Colour: Volcano Red

Στο σαλόνι η Audi έχει ακολουθήσει μία πιο μίνιμαλ προσέγγιση στην σχεδίαση αλλά με απίστευτη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και βέβαια φρόντισε να εφοδιάσει την ναυαρχίδα της με ότι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί στην κατηγορία, με έναν νέο virtual πίνακα οργάνων με HD ανάλυση, οθόνη 10,5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για τον έλεγχο του συστήματος infotainment ενώ ακόμα και ο χειρισμός του κλιματισμού γίνεται μέσω οθόνης, κάτι που κρατά τα χειριστήρια και τα κουμπιά στον ελάχιστο δυνατό αριθμό.

Cockpit

Καινούργιο και πιο “φορτωμένο” είναι το νέο ΜΜΙ που εφοδιάζεται το Α8 με δεκάδες καινούργιες και εντυπωσιακές λειτουργίες. Η Audi υποστηρίζει ότι υπάρχουν 41 διαφορετικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ το MMI μπορεί να προσαρμοστεί σε έξι διαφορετικούς χρήστες με… 400(!) διαφορετικές λειτουργίες. Μεταξύ των πολλών συστημάτων που κρύβονται κάτω από τα δεκάδες μενού και υπομενού του νέου ΜΜΙ (και που θα χρειαστεί αρκετές ώρες ή και ημέρες από τον ιδιοκτήτη του για να μάθε κάποιες από αυτές…) ξεχωρίζουμε ένα νέο navigation με την δυνατότητα να “μαθαίνει” μόνο του την διαδρομή σας, ρυθμίσεις για διάφορες λειτουργίες στο head up display, ο έλεγχος και η προσαρμογή για τους πολλούς σένσορες και τις κάμερες που βρίσκονται γύρω και μέσα στο αυτοκίνητο, ρύθμιση του νέου απίστευτου συστήματος ήχου κ.λπ.

Interior

Οι πίσω επιβάτες, στην έκδοση με το μεγάλο μεταξόνιο έχουν στην διάθεσή τους ότι μπορεί να φανταστεί κανείς από συστήματα infotainment και ανέσεις first class με καθίσματα που ρυθμίζονται προς κάθε κατεύθυνση, δυνατότητα μασάζ στην πλάτη, αλλά όπως είδαμε και πριν μερικές μέρες, για πρώτη φορά και μασάζ στα… πόδια! Όλα αυτά τα συστήματα και πολλά ακόμα γίνονται εφικτά χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα των 48V που διαθέτει το νέο Α8 και το οποίο καθιστά εφικτή μια τέτοια… υπερπαραγωγή σε ηλεκτρονικά συστήματα κάθε είδους.

Cockpit

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, η Audi έδωσε μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη του δικού της συστήματος αυτόνομης οδήγησης, υποστηρίζοντας ότι είναι το πρώτο όχημα που έχει φθάσει στο Επίπεδο 3 αυτονομίας. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του εντελώς από το τιμόνι σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο και ταχύτητες κάτω από τα 50 χλμ/ώρα. Το σύστημα της Audi με την ονομασία Traffic Jam Pilot είναι ιδιαίτερα σύνθετο και εξελιγμένο, με πολλές παράπλευρες λειτουργίες ενώ σύμφωνα με την εταιρία μπορεί να παρκάρει και μόνο του χωρίς ο οδηγός να βρίσκεται εντός του με τον οδηγό να ελέγχει την όλη διαδικασία μέσω smartphone από απόσταση.

Five link front suspension

Ένα ακόμα από τα πολλά highlights του αυτοκινήτου είναι η ενεργητική ανάρτηση με την οποία εφοδιάζεται το Α8. Η Audi την ονομάζει ΑΙ (τεχνητής νοημοσύνης δηλαδή), και περιλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ και σύνθετη συνδεσμολογία σε κάθε τροχό, με αποτέλεσμα να μπορεί να ελέγχεται η λειτουργία της ανεξάρτητα σε κάθε τροχό (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω). Μάλιστα το σύστημα συνεργάζεται με τις κάμερες του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να “βλέπει” εμπρός τον δρόμο, και ανάλογα να προετοιμάζει τους τροχούς για την επερχόμενη ανωμαλία στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα να εξασφαλίζει κορυφαία άνεση για τους επιβάτες.

Static photoColour: Volcano Red

Σε ότι αφορά τους κινητήρες, το πιο μεγάλο νέο με βάση και την πορεία που παίρνουν τα πράγματα γενικά στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι ότι το νέο A8 θα είναι υβριδικό σε κάθε του έκδοση. Ένα mild υβριδικό σύστημα θα συνδυάζεται με τους κινητήρες του αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας ότι θα μπορεί να ταξιδεύει με λειτουργία coasting για τουλάχιστον 40 δευτερόλεπτα χωρίς των κινητήρα εσωτερικής καύσης (μέχρι την ταχύτητα των 150 χλμ/ώρα). Προς το παρόν υπάρχουν ένας 3λιτρος TFSI με 340 άλογα και ένας επίσης 3λιτρος TDI με 286 άλογα, ενώ σύντομα θα προστεθούν στην γκάμας δύο V8 4λίτρων βενζίνης (με 460 άλογα) και diesel (με 435 άλογα) και αργότερα θα υπάρξει έκδοση με W12 κινητήρα στα 6 λίτρα. Μέσα στο 2018 θα υπάρξει και η plug-in υβριδική έκδοση e-tron. Η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Τiptronic.

Detail

Tο νέο Α8 θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του στο κοινό στην έκθεση της Φρανκφούρτης ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο, με την βασική τιμή στην Γερμανία να ξεκινά από τα 90.600 ευρώ.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured