Το υπερ-μίνι της Hyundai μπορεί να ανανεώθηκε, όμως αφενός οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες και αφετέρου διατίθεται πλέον σε μια ιδιαίτερα καλή τιμή, η οποία για την τρίθυρη έκδοση των 1.200 κυβικών δεν ξεπερνά τις 9.000 ευρώ με απόσυρση.
Τι παίρνεις με αυτά τα χρήματα που πρακτικά και ουσιαστικά αντιστοιχούν σε μοντέλο της αμέσως μικρότερης κατηγορίας; Παίρνεις ένα υπερ-μίνι που δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα, αλλά χάρη στο μεγάλο του μεταξόνιο των σχεδόν 2,55 μέτρων θα φιλοξενήσει με άνεση 4, ενίοτε και 5 ενήλικες και τις αποσκευές τους. Μπορεί δηλαδή να παίξει και το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας μικρής οικογένειας, ειδικά από τη στιγμή που η τιμή που προαναφέραμε συνδυάζεται και με ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Στο εσωτερικό εκτός από τους χώρους και τα υπόλοιπα κινούνται σε λίγο πολύ αναμενόμενα πλαίσια. Έτσι ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και νεανικός όταν υπάρχει και η διχρωμία στις επενδύσεις, ενώ η ποιότητα ικανοποιητική, τόσο σε ότι αφορά τα υλικά οπου έχουν χρησιμοποιηθεί όσο και τη συναρμογή τους.
Από κει και πέρα ο κινητήρας των 1.200 κυβικών και των 78 ίππων κινεί χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα το 3θυρο ή το 5θυρο αμάξωμα, συνδυάζεται καλά με το 5άρι κιβώτιο, που αν το εκμεταλλευτείς για να τον διατηρήσεις στη μεσαία περιοχή στροφών όπου και αποδίδει καλύτερα μπορείς και να αποζημιωθείς με μια περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Η οποία κατά μέσο όρο κυμαίνεται γύρω στα 7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Στην οικονομική μετακίνηση βοηθά πάντως και η οδική του συμπεριφορά, που επιτρέπει την διατήρηση σχετικά υψηλών μέσων ωριαίων και σπάνια θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό. Παράλληλα φιλτράρει αρκετά καλά τις ανωμαλίες των δρόμων, ακόμα και τις εγκάρσιες που θέτουν και τις μεγαλύτερες απαιτήσεις από τον πίσω ημιάκαμπτο.
Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν το Hyundai i20 με την συγκεριμένη τιμή αποτελεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση. Ειδικά με την τρέχουσα οικονομική κατάσταση.
Γιάννης Σκουφής
HYUNDAI i20 1.2 | |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): | 3.940×1.710×1.490 χιλ. |
Μεταξόνιο: | 2.525 χιλ. |
Πορτμπαγκάζ: | 295- 1.080 λίτρα |
Βάρος: | 1.085 κιλά |
Κινητήρας: | 1.248 κ.εκ., 4 κύλ., βενζίνη |
Ισχύς: | 78 PS/ 6.000 σ.α.λ. |
Ροπή: | 119 Nm/ 4.000 σ.α.λ. |
0-100, Τελική: | 12,9”, 165 χλμ./ ώρα |
Κατανάλωση δοκιμής: | 7,1 λίτρα/ 100 χλμ. |
CO2: | 124 γραμμάρια/ χλμ. |
Τέλη: | 137 € |
Τιμή: | από 9.719 €
από 8.990 € με απόσυρση |
φωτογραφίες: carzine.gr
{gallery}photos/28/Test/HYUNDAI-I20-12{/gallery}
