Οι μετατροπές και οι βελτιώσεις των λογής λογής Porsche 911 και πολλές είναι και διαφορετικό τελικό αποτέλεσμα έχουν, αλλά σπάνια, πολύ σπάνια επεμβαίνουν στο κλασικό lay out του πιο διάσημου σπορ μοντέλου στον κόσμο. Που θέλει την 911 να έχει τον κινητήρα πίσω και αυτός να είναι 6κύλινδρος μπόξερ.
Στην κατηγορία των εξαιρέσεων και μάλιστα στην ανώτατη κλίμακα, πολύ κοντά σε έναν αυτοκινητικό Φρανκενστάϊν είναι η 911 των φωτογραφιών μας, παρόλο που η εξωτερική της εμφάνιση δεν αποκαλύπτει τίποτα.
Το σημαντικό στοιχείο, που διαφοροποιεί αυτήν την 911, που ξεκίνησε την πορεία της το 1995 ως μια απλή Carrera κουπέ, από όλες τις άλλες είναι ο κινητήρας της. Ο οποίος προέρχεται από μια Corvette C5, είναι δηλαδή ένας V8 5.700 κυβικών, έχει δεχθεί κάποιες τροποποιήσεις και αλλαγές, με αποτέλεσμα να φτάνει τα 475 άλογα. Που είναι σημαντικά περισσότερα από τα 270 που απέδιδε τότε, ο επίπεδος 6κύλινδρος. Το ενδιαφέρον είναι πως το σύστημα μετάδοσης είναι το ίδιο με το αρχικό, με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Όσο για το κόστος της μετατροπής ανέρχεται σε 90.000 δολάρια.
Γιάννης Σκουφής