Αυτό είναι λοιπόν το νέο ανοιχτό Range Rover Evoque, που η Land Rover το έχει προ- αναγγείλει εδώ και πολύ καιρό και στη ουσία θέλει να δημιουργήσει μια νέα κλάση και τάση στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των SUV.
Βάση του είναι η τρίθυρη έκδοση κουπέ του Evoque, που βέβαια για να ανοίξει έχει ενισχυθεί σε καίρια σημεία, όπως η εμπρός κολώνα, η μεσαίο για το ύψος μέχρι τα παράθυρα που έχει διατηρηθεί, το πίσω μέρος αλλά και το δάπεδο του αυτοκινήτου –οι Εγγλέζοι κάνουν λόγο για εξαιρετική ακαμψία που γίνεται ιδιαίτερα εμφανής εκτός δρόμου.
Η μαλακή οροφή αυτή καθαυτή αποτελείται από 5 στρώσεις υφάσματος, έχει φυσικά γυάλινο πίσω παρμπρίζ, κατεβαίνει σε 18 δεύτερα και σηκώνεται σε 21, φυσικά ηλεκτρικά και μέχρι τα 48 χλμ./ ώρα, ακόμα και off road. Όταν είναι διπλωμένη δεν φαίνεται, ενώ δεν επηρεάζει και τη χωρητικότητα των 251 λίτρων του πορτμπαγκάζ με το σχετικά μεγάλο για κάμπριο άνοιγμα. Το εσωτερικό είναι τετραθέσιο, πολυτελές και ποιοτικό, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι η οθόνη στην κεντρική κονσόλα, με αναλογία περίπου 21:9.
Η γκάμα των κινητήρων του ανοιχτού Evoque περιλαμβάνει έναν turbo diesel 2.000 κυβικών (180 ίπποι, 430 Nm, 0-100 σε 10,3 δεύτερα, κατανάλωση 5,7 λίτρα) και έναν turbo βενζίνης, επίσης 2.000 κυβικών με 240 άλογα και 340 Nm (0-100 σε 8,6 δεύτερα, τελική 209, κατανάλωση 8,6 λίτρα). Το κιβώτιο σε κάθε περίπτωση είναι αυτόματο, 9 σχέσεων της ZF.
Οι τιμές του Range Rover Evoque Cabrio θα ξεκινούν στην κεντρική Ευρώπη από τις 51.200 ευρώ (η αντίστοιχη τιμή του κλειστού είναι 34.500), ενώ οι υπεύθυνοι της μάρκας αναφέρουν πως με την προσθήκη εξτρά το όριο των 100.000 ευρώ είναι εύκολα προσεγγίσιμο.
Γιάννης Σκουφής