Οι τελευταίες πληροφορίες συγκλίνουν πως η 8η κατά σειρά γενιά του VW Golf θα παρουσιαστεί σε περίπου 1 χρόνο από τώρα, στα τέλη του 2016. Όπως έχουμε γράψει η εμφάνισή του δεν θα περιλαμβάνει συνταρακτικές διαφοροποιήσεις, αλλά θα κρύβει αρκετές καινοτομίες. Μεταξύ αυτών και υβριδικά σύνολα βενζίνης, όπως έναν 3κύλινδρο TSI 1.000 κυβικών που θα διαθέτει και έναν μίνι ηλεκτρικό kompressor. Ο οποίος θα λειτουργεί σε δίκτυο 48V και θα συνδυάζεται με ένα start stop νέας γενιάς (θα λειτουργεί και ως γεννήτρια ανάκτησης ενέργειας), που θα τροφοδοτείται από μια πρόσθετη μπαταρία.
Ο πρωταρχικός στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης –ιδανική τιμή τα 4,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα- και των ρύπων, καθώς και η εξάλειψη της όποιας υστέρησης (lag) στις χαμηλές στροφές.
Η βάση της 8ης γενιάς του διαχρονικού best seller της VW θα είναι η εξέλιξη του μεταβλητού πλαισίου MQB, ενώ όπως έχουμε αναφέρει και πρόσφατα ο εξοπλισμός ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης θα είναι ιδιαίτερα αναβαθμισμένος. Παράλληλα θα υπάρχει και φουλ ψηφιακός πίνακας οργάνων –κατά πάσα πιθανότητα με επιπλέον χρέωση- μαζί με νέες, για τα δεδομένα της κατηγορίας, τεχνολογίες.
Γιάννης Σκουφής