Στις αρχές του επόμενου έτους θα παρουσιαστεί το υπ’ αριθμόν 8 VW Golf, το οποίο θα είναι στην ουσία μια ανανεωμένη εκδοχή της τρέχουσας γενιάς και θα βασίζεται στην ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή το πλαισίου MQB. Αισθητικά δεν θα αποκλίνει ιδιαίτερα από τα γνωστά πλαίσια, ενώ από την άλλη αναβαθμισμένος θα είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, εισάγοντας στις κορυφαίες εκδοχές και την δυνατότητα εντολών με χειρονομίες (ένα σύστημα που είδαμε στο πρωτότυπο Golf R Touch). Το νέο σύστημα πολυμέσων θα συνδυάζεται με οθόνη αφής 13 ιντσών, ενώ θα υπάρχει πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Τουλάχιστον ως εξτρά.
Από πλευράς μηχανικών μερών και μετά την υπόθεση με τους diesel, η VW θα δώσει βαρύτητα στους κινητήρες βενζίνης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εξελίσσεται ένας υβριδικός 3κύλινδρος 1.0 TSI που πέρα του συμβατικού turbo, θα έχει και έναν ηλεκτρικό μίνι kompressor. O οποίος θα λειτουργεί σε δίκτυο 48V, που θα συνδυάζεται και με νέας γενιάς start– stop (θα είναι και γεννήτρια ανάκτησης ενέργειας) με επιπλέον μπαταρία. Στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης -στόχος τα 4,7 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα- η εξάλειψη της υστέρησης στις χαμηλές στροφές και η μείωση των ρύπων.
Γιάννης Σκουφής