Σύνδεση

Nissan

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ NISSAN MICRA

Στο Micra η Nissan δεν έκανε αυτό που συνήθως γίνεται σε μια ανανεώση αυτού του τύπου. Δεν άλλαξε μόνο μερικές λεπτομέρεις, ούτε πρόσθεσε λίγο χρώμιο για να κάνει το τελικό αποτέλεσμα λίγο πιο σικ. Αντίθετα άλλαξε το μικρό της μοντέλο ριζικά, χρησιμοποιώντας νέους προβολείς και φτερά, καινούργιο καπό, διαφοροποιημένο πίσω μέρος και κυρίως μια νέα μάσκα. Η οποία όχι μόνο συνδέει το Micra με το ολοκαίνουργιο Note και το δυναμικό Juke, αλλά του εξασφαλίζει κι αυτό που μέχρι τώρα του έλειπε περισσότερα από όλα: προσωπικότητα.

Κι αυτό γιατί το Micra ναι μεν είχε όλα τα άλλα –ικανοποιητική ποιότητα, καλούς χώρους, οικονομικούς κινητήρες– τα οποία βέβαια εξακολουθεί να έχει, αλλά παρά ήταν αδιάφορο ως εικόνα. Αυτό βέβαια τώρα αλλάζει, προς το καλύτερο, κάτι που μόνο θετικά μπορεί να λειτουργήσει στην όλη του υπόσταση, ειδικά από τη στιγμή, που όπως είπαμε, όλα τα άλλα θετικά του στοιχεία έχουν διατηρηθεί στο ακέραιο.

Έτσι τέσσερις, άντε καμιά φορά και πέντε ενήλικες θα μετακινηθούν ακόμα και αρκετά έξω από την πόλη με άνεση, και χώρο θα βρούν για τα πράγματά τους στο πορτμπαγκάζ και δεν θα χρειαστεί να ξοδέψουν μια περιουσία σε καύσιμο. Κι αυτό γιατί ο τρικύλινδρος 1.200 είναι εξαιρετικά οικονομικός5 λίτρα η επίσημη μέση κατανάλωσή του, που στην πράξη επιτυγχάνεται σχετικά εύκολα- χωρίς παράλληλα να είναι και υποτονικός (80 οι ίπποι του). Ειδικά δε αν ασχοληθείς λίγο με το 5άρι κιβώτιό του θα μπορέσεις να κινηθείς και σβέλτα (0-100 σε 13,7 δεύτερα, τελική 170), χωρίς να χάσεις σε οικονομία. Μέσα στην πόλη το πεντάθυρο Micra παραμένει εξαιρετικά πρακτικό και ευέλικτο, εκμεταλλευόμενο πλήρως τα μόλις 9,3 μέτρα της διαμέτρου στροφής του.

Αν ζητούσαμε κάτι παραπάνω από αυτήν εδώ την ανανέωση του μικρού Nissan θα ήταν να αποκτήσει και το εσωτερικό του κάποια πιο πρόσχαρα στοιχεία, ίσως με περισσότερο χρώμα, που θα του εξασφάλιζαν κι έναν πιο νεανικό χαρακτήρα. Για να είμαστε ειλικρινείς υπάρχουν αλλαγές στην κεντρική κονσόλα, καθώς και νέα χειριστήρια για τον κλιματισμό που δημιουργούν μια στρογγυλή μονάδα ελέγχου, ενώ οι πιο πλούσιες εκδοχές του διαθέτουν και σύστημα πλοήγησης με online σύνδεση. Που σημαίνει πως μπορείς να ρυθμίσεις τη διαδρομή στο σπίτι σου, άνετα στο μεγάλο υπολογιστή σου και να την έχεις διαθέσιμη και στο Micra.

Τo Micra είναι διαθέσιμο και με την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του τρικύλινδρου των 1.200 κυβικών, η οποία αποδίδει 98 ίππους. Η άποψή μου είναι ακόμα και αν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα να προτιμήσετε την ατμοσφαιρική, που ταιριάζει καλύτερα με το συνολικό χαρακτήρα του μικρού Nissan, ειδικά από τη στιγμή που η turbo δεν εκπλήσσει με το μπρίο της. Όσο για τις τιμές του δεν αναμένεται να διαφοροποιηθούν από αυτές της τρέχουσας έκδοσης.

W. Haverkamp

NISSAN MICRA 1.2
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 3.825×1.665×1.520 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.450 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 265- 605 λίτρα
Βάρος: 925 κιλά
Κινητήρας: 1.198 κ.εκ., 3 κύλινδροι
Ισχύς: 80 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 110 Nm/ 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 13,7”, 170 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 5,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 115 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 104 €

{gallery}photos/38/TEST/NISSAN-MICRA-FL{/gallery}


{youtube}75-5m-F6XBA{/youtube}

Επόμενο:

BMW 4 COUPE

Μη χάσεις:

MERCEDES S-CLASS: FIRST CLASS

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γιατί οι Γερμανοί δεν αγοράζουν πια ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Featured

Alfa Romeo: Τα μυστικά της Junior

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini