Σύνδεση

Featured

Πρεμιέρα του Volvo EX30 στην Ελλάδα. Όλες οι τιμές

Πρώτη παρουσία του νέου Volvo EX30 στη χώρα μας και η ελληνική αντιπροσωπεία της σουηδικής εταιρείας ανακοίνωσε τον πλήρη τιμοκατάλογο του πιο μικρού της μοντέλου.

Οι παραδόσεις του νέου EX30 θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Φεβρουάριο από τιμές που ξεκινούν από τις 37.572 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως με την επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» θα είναι οριακά κάτω από τις 30.000 ευρώ.

Αναλυτικά οι τιμές έχουν ως εξής:  

  Single Motor
272 PS RWD
Single Motor Extented Range 272 PS RWD Twin Motor Performance 428 PS AWD
Μπαταρία/ Αυτονομία 51 kWh/344 km 69 kWh/480 km 69 kWh/460 km
Core 37.572 ευρώ 42.966 ευρώ  –
Plus 40.160 ευρώ 46.624 ευρώ 49.352 ευρώ
Ultra 49.848 ευρώ 52.576 ευρώ

Το EX30 έχει συνολικές διαστάσεις 4,23 μέτρα σε μήκος, 1,84 μέτρα σε πλάτος και 1,55 μέτρα σε ύψος, προσφέροντας μια συμπαγή και ευέλικτη σχεδίαση. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου φτάνει τα 2.650 χιλιοστά, παρέχοντας άνετο εσωτερικό χώρο για πέντε επιβάτες.

Ο χώρος αποσκευών του αυτοκινήτου κυμαίνεται από 234 έως 904 λίτρα, ανάλογα με τη διαμόρφωση. Επιπλέον, υπάρχει ένα μικρό πορτμπαγκάζ (frunk) χωρητικότητας 7 λίτρων κάτω από το μπροστινό καπό.

Στο εσωτερικό του EX30, υπάρχει ένα μινιμαλιστικό και πολυτελές σχεδιασμός. Το κύριο επίκεντρο είναι η 12,3 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, η οποία έχει κάθετο προσανατολισμό. Η Volvo δίνει έμφαση στην ασφάλεια, χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία καμερών και αισθητήρων για την καταγραφή του περιβάλλοντος και την προειδοποίηση του οδηγού για πιθανούς κινδύνους.

Το EX30 αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Volvo και της Smart, βασίζεται στην πλατφόρμα Sustainable Experience Architecture (SEA) της Geely και προσφέρει επιλογές κίνησης τόσο για τους πίσω τροχούς (RWD) όσο και για όλους τους τροχούς (AWD), με διαφορετικούς κινητήρες και μπαταρίες.

Η έκδοση RWD διαθέτει κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος με 200 kW (272 PS) και 343 Nm ροπής. Διαθέτει μια βασική μπαταρία LFP 51 kWh και χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα του πίσωκίνητου EX30 περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ η αυτονομία κυμαίνεται στα 340-350 χιλιόμετρα.

Η RWD έκδοση συνδυάζεται και με την μεγαλύτερη μπαταρία 69 kWh.

Στην κορυφαία έκδοση AWD υπάρχει τετρακίνηση με συνολική ισχύ 315 kW (428 PS) και 543 Nm ροπής, χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα.

Η επιτάχυνση του EX30 εντυπωσιάζει, ειδικά στην έκδοση AWD, που μπορεί να πραγματοποιήσει το sprint από 0-100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση RWD το επιτυγχάνει σε 5,3 δευτερόλεπτα.

Και οι δύο εκδόσεις που εξοπλίζονται με μπαταρία NMC 69 kWh προσφέρουν αυτονομία 460-480 χιλιομέτρων.

Η φόρτιση του EX30 μπορεί να πραγματοποιηθεί με ταχύτητα έως 11 kW για την βασική έκδοση και έως 22 kW για τις πλουσιότερες εκδόσεις. Ο χρόνος πλήρους φόρτισης εξαρτάται από τις συνθήκες φόρτισης και κυμαίνεται από 4 ώρες (σε wallbox) έως 40 ώρες (σε οικιακή πρίζα). Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα ταχείας DC φόρτισης με εντυπωσιακή ισχύ 153 kW, προσφέροντας σημαντική μείωση του χρόνου φόρτισης από 10% έως 80% σε μόλις 26 λεπτά.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured