Σύνδεση

Featured

ΜΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΣΠΑΝΙΑ MERCEDES CLK GTR ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ 2,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ

Για τους φανατικούς και του γνώστες, αυτή η Μercedes είναι ότι πιο ακραίο και πιο κοντά σε αγωνιστικό έχει κυκλοφορήσει στους δρόμους. Η CLK GTR ήταν ένα αγωνιστικό με άδεια χρήσης για τον δρόμο, και η ιστορία της είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, καθώς αποτελεί μοναδική περίπτωση στην ιστορία της εταιρίας αλλά και στα χρονικά αυτού του τύπου των “ειδικών” εκδόσεων.

clk-gtr-1

Το 1997 η Mercedes δημιούργησε αυτό το αυτοκίνητο, την CLK GTR για να μπει στους αγώνες GT, μία κατηγορία που δεν ευτύχησε να μακροημερεύσει, και η οποία βασιζόταν σε αυτοκίνητα παραγωγής. Για να γίνει αυτό, έπρεπε να κατασκευαστεί μια έκδοση δρόμου του αγωνιστικού για να υπάρξει η ομολογκασιόν, και οι κανόνες της κατηγορίας προέβλεπαν την παραγωγή τουλάχιστον 25 τέτοιων μονάδων.

Όμως η κατηγορία αυτών των αγώνων καταργήθηκε, αλλά παρ’ όλα αυτά η Mercedes είχε μπει ήδη στην διαδικασία παραγωγής των 25 αυτοκινήτων δρόμου. Όσο “δρόμου” μπορεί να ονομάσει ένα αυτοκίνητο όπως αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες, το οποίο σε ελάχιστα πράγματα διαφέρει από το αγωνιστικό όχι μόνο στα μηχανικά του μέρη αλλά και σ’ αυτή την απίστευτη εμφάνιση που έχει αφήσει εποχή.

clk-gtr-2

Και αυτό είναι που κάνει την CLK GTR τόσο ξεχωριστή: το γεγονός δηλαδή ότι οι διαφορές της από το αγωνιστικό είναι σχεδόν μηδενικές (σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που βγάζουν την “πολιτική” έκδοση με αρκετές διαφοροποιήσεις…). Πρόκειται για ένα hardcore αυτοκίνητο, με τους κανόνες και την αντίληψη της εποχής, το οποίο χρειάζεται αρκετά επιδέξια χέρια και φουσκωμένα πορτοφόλια για να το αποκτήσει κανείς.

Και για να την βρει να πωλείται θα πρέπει να είναι πολύ τυχερός, μιας και τελικά φτιάχτηκαν μόλις 35 από αυτά, στα οποία συμπεριλαμβάνονται, όσα θα συμμετείχαν στους αγώνες και τα αυτοκίνητα “δρόμου”, 20 κουπέ και 6 σούπερ σπάνια και ακόμα πιο ακριβά κάμπριο.

clk-gtr-3

Ο μικρός τους αριθμός τα κάνει ιδιαίτερα δυσεύρετα και σπάνια κάνουν την εμφάνισή τους σε δημοπρασίες ή πωλήσεις. Όπως αυτή που βλέπουμε στις φωτογραφίες μας, η οποία πωλείται για 2.450.000 ευρώ. Πρόκειται για το 21ο από τα αυτοκίνητα παραγωγής, και μάλιστα ο ιδιοκτήτης της την έχει κρατήσει σε εξαιρετική κατάσταση, με το οδόμετρο να είναι μόλις λίγο πάνω από τα 2.000 χιλιόμετρα.

clk-gtr-5

Η συγκεκριμένη έκδοση έχει έναν V12 (σε αντίθεση με τους V8 για τα αγωνιστικά που συμμετείχαν στο LeMans της εποχής εκείνης), χωρητικότητας 6,9 λίτρων και ισχύ 604 ίππων. Οι αριθμοί που την συνόδευαν ήταν επίσης εντυπωσιακοί για τα δεδομένα της εποχής, με το 0-100 σε 3,8΄΄ και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 335 χλμ/ώρα.

Μάλιστα στην εποχή της ήταν και η κάτοχος του ρεκόρ κόστους αυτοκινήτου παραγωγής, μένοντας για αρκετό καιρό πρώτη στις σελίδες του βιβλίου Γκίνες με το 1,5 εκατομμύριο δολάρια που κόστιζε το 1997. Ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο, με πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, απο εκείνες που γράφονται τα ξεχωριστά κεφάλαια της αυτοκίνησης.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured