Σύνδεση

BMW

AYTH EINAI H NEA BMW 1 AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΑ

Το ότι θα ερχόταν η στιγμή που στην χώρα του Μάο θα μαθαίναμε ότι όχι μόνο υπάρχει ελεύθερη αγορά αυτοκινήτου, αλλά και ότι η πιο hot κατηγορία είναι αυτή των μικρών premium sedan πραγματικά οι μεγαλύτεροι από εμάς δεν θα το πιστεύαμε.

Και όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει τόσο πολύ στην Κίνα, και αλλάζουν δραματικά μέρα με την ημέρα, με αποτέλεσμα εταιρίες όπως η BMW να βάζουν τα δυνατά τους να προσελκύσουν το τεράστιο αγοραστικό κοινό που αντιπροσωπεύει πλέον η ανερχόμενη -και διψασμένη για δυτικά αγαθά- μεσαία κινέζικη τάξη.

china1-1

Κάπως έτσι προκύπτει και η “κινέζικη” σειρά 1 της BMW η οποία θα κατασκευάζεται και θα πωλείται αποκλειστικά μέσα στην Κίνα. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Guangzhou, και αποτελεί το μικρότερο όχημα που έχει κατασκευάσει η γερμανική εταιρία, απευθυνόμενη στη νέα γενιά της Κίνας. Όπως όμως λέει ο υπεύθυνος της γερμανικής εταιρίας για την κινέζικη αγορά Jochen Goller, ότι χάνει σε διαστάσεις και χώρους το συγκεκριμένο μοντέλο, το αναπληρώνει σε πολυτέλεια και ανέσεις.

china1-2

Σχεδιαστικά μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία με την σειρά 2 της εταιρίας, ιδίως στο εμπρός μέρος με την χαρακτηριστική για BMW μάσκα, ενώ παραμένουν και τα διπλά φώτα με την τεχνολογία LED. Το μακρύ εμπρός καπό επίσης διατηρείται και εδώ, αποτελώντας και αυτό ένα από τα χαρακτηριστικά σημάδια μιας BMW.

Στο εσωτερικό έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στο να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον πολυτέλειας, κάτι που έλκει το αγοραστικό κοινό της Κίνας στον μέγιστο βαθμό. Υπάρχει οθόνη 8,8 ιντσών η οποία ενσωματώνει το σύστημα iDrive της εταιρίας, διζωνικός κλιματισμός, δερμάτινα καθίσματα και δεκάδες άλλα έξτρα στοιχεία εξοπλισμού.

china1-8

Ως πλατφόρμα χρησιμοποιείται το δάπεδο UKL πάνω στο οποίο έχουν “χτιστεί” μοντέλα όπως το Mini Cooper, η Χ1 και άλλα. Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα παρέχεται με μία μεγάλη γκάμα επιλογών, ξεκινώντας από τον 1,5 λίτρων τούρμπο με τα 136 άλογα, τον δίλιτρο με τα 192 ενώ θα κορυφώνεται από άποψη ισχύος (και πολυτέλειας) στην έκδοση 125i Sport με τον δίλιτρο τούρμπο των 231 ίππων.

Το νέο αυτοκίνητο θα μπει στην αγορά της Κίνας το πρώτο εξάμηνο της νέας χρονιάς, έχοντας ως αντιπάλους τις αντίστοιχες κινέζικες εκδόσεις μοντέλων όπως τα Audi A3, Vovo S40, Citroen DS5 κ.λπ. Η τιμή εκκίνησης θα είναι γύρω στα 25.00 ευρώ και θα ανεβαίνει έως και τα 35.000 ευρώ.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured