Σύνδεση

Mercedes-Benz

NEA MERCEDES A-CLASS

Τέλος το αλά MPV παρουσιαστικό και οι μεγάλοι για το μήκος της χώροι, τέλος και το ίματζ «μαμάς Β.Π.» στη χώρα μας, μιας και η πιο μικρή Mercedes, η A-Class, στην 3η αισίως γενιά της αλλάζει ριζικά εικόνα.

Η νέα Mercedes A-Class λοιπόν είναι πλέον ένα κλασικό hatchback σε ότι αφορά  τις αναλογίες της, ενώ σε σχέση με την προκάτοχό της είναι κατά 16 εκατοστά πιο χαμηλή και κατά 40 πιο μακριά (το σύνολο 4,292 μέτρα) και διαθέτει ένα εντυπωσιακό και αεροδυναμικό αμάξωμα (συντελεστής οπισθέκουσας 0,26) με πολλές ανάγλυφες λεπτομέρειες απ’ όπου κι αν το κοιτάξεις. Μπροστά το αστέρι είναι στη μάσκα, γεγονός που σύμφωνα με τη σημειολογία της Mercedes υποδηλώνει το σπορτίφ.

Αυτό πάντως δεν γίνεται μόνο σημειολογικά, αλλά και ουσιαστικά με το όλο της παρουσιαστικό, ενώ στο εσωτερικό τα πιο πολλά στοιχεία είναι γνωστά από την επίσης καινούργια B-Class. Έτσι κι εδώ κυριαρχούν τα στρογγυλά μοτίβα (κυρίως στους αεραγωγούς) αλλά και η μεγάλη τύπου iPad οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό αυτός θα διαθέτει αρκετά συστήματα ασφαλείας (στάνταρ το παθητικό αποφυγής σύγκρουσης, εξτρά το pre-safe από την S-Class), ενώ πέρα από τη βασική έκδοση θα υπάρχουν τρεις άλλες, οι Urban, Style και AMG Sport (με 18άρες ζάντες, διαφοροποιημένη εμπρός ανάρτηση και κόκκινες λεπτομέρειες εντός και εκτός).

Η τελευταία θα συνδυάζεται αποκλειστικά με τους κορυφαίους κινητήρες, το δίλιτρο turbo βενζίνης των 211 ίππων με το Camtronic (σύστημα που ελαττώνει τη διαδρομή των βαλβίδων για χάρη της οικονομίας) της Α250 και τον κορυφαίο turbodiesel, που από 1.800 κυβικά αποδίδει 170 ίππους και 350 Nm ροπής, της A220 CDI.

Στον αντίποδα, στη βάση της γκάμας βρίσκονται δύο τετρακύλινδροι turbo βενζίνης 1.600 κυβικών, με αυτόν της Α180 να αποδίδει 122 ίππους και τον αντίστοιχο της Α200 156, καθώς και δύο turbodiesel 1.800 κυβικών με 109 και 136 ίππους στις Α180 και Α200 CDI αντίστοιχα. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7G-DKG, ενώ όλοι διαθέτουν και σύστημα start stop.

Στην ανάρτηση υπάρχει καινούργιος πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων, καθώς και ένα νέο ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, ενώ υπάρχει και η προοπτική υιοθέτησης συστήματος τετρακίνησης στο μέλλον. Ακριβώς όπως στο μέλλον θα εμπλουτιστεί η γκάμα με ένα SUV, με ένα τετράθυρο κουπέ (CLC), καθώς και με ένα κάμπριο.

Όλα αυτά βέβαια στο απότερο μέλλον, ενώ στο άμεσο οι πωλήσεις της νέας A-Class θα ξεκινήσουν από τα μέσα Σεπτεμβρίου, ενώ οι τιμές της στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 24.000 ευρώ.

{gallery}photos/27/news/MERCEDES-A-CLASS{/gallery}


Επόμενο:

FORD FIESTA ST

Μη χάσεις:

LAMBORGHINI AVENTADOR J

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup