Σύνδεση

Volkswagen

VW UP!: ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ 2017 ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ

Είναι εξαιρετικά πρόωρο αλλά η Volkswagen ήδη αποκάλυψε πως η επόμενη γενιά του up!, που δεν αναμένεται πριν από το 2017, θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις, παραμένοντας βέβαια στα πλαίσια της μικρής κατηγορίας. Παράλληλα θα έχει και αναβαθμισμένο επίπεδο ασφάλειας με την υιοθέτηση προφανώς και άλλων ηλεκτρονικών συστημάτων που με την πάροδο του χρόνου γίνονται πιο προσιτά, κινητήρες turbo, οπότε είναι πολύ πιθανό να κατέβει αρκετά κάτω από τα 1.000 κυβικά, καθώς και αυτόματο κιβώτιο.

Μπορεί το τελευταίο να ακούγεται περίεργο με τα τρέχοντα δεδομένα των μίνι, αλλά πράγματι η Volkswagen, όπως επιβεβαίωσαν και οι δηλώσεις του Michael Schaefer, επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης συστημάτων μετάδοσης της εταιρείας, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει αυτόματα κιβώτια στα πιο μικρά μοντέλα της σε περίπου 3 με 4 χρόνια. Και μάλιστα με μετατροπέα ροπής και όχι με διπλό συμπλέκτη (DSG) και με πολλές σχέσεις. Ήδη υπάρχει ένα με 8 της Aisin και ένα με 9 της ZF, ενώ ο Schaefer με την ευκαιρία της παρουσίασης του Golf GTI στην Αυστραλία διευκρίνισε πως «τίποτα από όλα αυτά δεν έχει ακόμα αποφασιστεί». Ταυτόχρονα τόνισε πως τα αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής έχουν εξελιχθεί και βελτιωθεί πάρα πολύ. Τόσο που οι διαφορές σε σχέση με αυτά με το διπλό συμπλέκτη στην κατανάλωση είναι πλέον πολύ μικρές, της τάξης των 0,2 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα, από 1,5 που ήταν την προηγούμενη δεκαετία. Παράλληλα δεν απέφυγε να αναφερθεί σε κάποια ζητήματα αξιοπιστίας που έχουν παρατηρηθεί στα κιβώτια DSG, κυρίως σε ασιατικές αγορές με ζεστό και υγρό κλίμα.

Από την άλλη ο διευθύνων σύμβουλος της VW, ο Dr. Martin Wintenkom, έχει αναφερθεί στην εξέλιξη νέας γενιάς DSG με 10 σχέσεις, καθώς ο γερμανικός όμιλος σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργήσει τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τα οποία εξετάζει να τοποθετεί σε μοντέλα από το Golf και πάνω.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured

Grand Automotive Hellas: Ο Στήβεν Σίρτης αναλαμβάνει CEO

Dacia

Σαράντα νεές BMW έως το 2028!

BMW