Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε ποια αυτοκίνητα μπαίνουν στον “πράσινο δακτύλιο”

Εν αναμονή της επιστροφής του πράσινου δακτυλίου και των επίσημων ανακοινώσεων για την εκ νέου εφαρμογή του ας δούμε ποιες είναι προϋποθέσεις απόδοσης του ειδικού σήματος που πρέπει να φέρουν τα οχήματα που θα εισέρχονται σε αυτόν. Συγκεκριμένα ελέγξτε στο έντυπο της αδείας κυκλοφορίας το οχήματός σας τα πεδία V7, V9, και P3.

V7 : αναφέρει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) η τιμή θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι μικρότερη ή ίση του 140.
V9 : αναγράφεται η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την οποία κατατάσσεται στους κανονισμούς Euro 4, 5 ή 6
P3 : αναφέρει τον τύπο καυσίμου του αυτοκινήτου σας.

Για την άδεια ελεύθερης εισόδου στο δακτύλιο θα πρέπει να πληρούται μία από τις παρακάτω προϋποθέσεις, όπως ορίζεται από τις διατάξεις της ΚΥΑ 16229/3-5-2012:

-Tο όχημα είναι ηλεκτρικό,

-Το όχημα το οποίο ταξινομείται για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την 01.01.2021 και εφεξής, εφόσον εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 175γρ/χμ (τιμή συνδυασμένου κύκλου ή σταθμισμένου, αν πρόκειται για υβριδικό ηλεκτρικό όχημα εξωτερικής φόρτισης ή του αερίου καυσίμου για αυτοκίνητο διπλού καυσίμου-Bi-fuel, σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων-Worldwide Light Test Procedure /WLTP)

-Το όχημα είναι υβριδικής τεχνολογίας (ΚΥΑ 3253/2013-ΦΕΚ.Β΄2048/22.8.2013),

-Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 5 ή Euro 6 και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιεί, αν έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και την 31.12.2020

-Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 4 και με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιεί εκ κατασκευής για την κίνηση του αέριο καύσιμο (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ.

Σε κάθε περίπτωση αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις, καθώς από την άνοιξη του 2020, η εφαρμογή του δακτυλίου τέθηκε σε αναστολή λόγω του πρώτου lockdown.

Kατηγορία οχήματος – Πράσινος δακτύλιος

Ηλεκτρικά Ναι
Υβριδικά Εuro 4,5,6 με CO2≤140g/km Ναι
ΕΙΧ Εuro 5,6 με CO2≤140g/km Ναι
ΕΙΧ Εuro 5,6 με CO2 >140g/km Μονά-ζυγά
Λεωφορεία & ΦΙΧ > 2,2 τόνων, άνω των 22 ετών Ναι
LPG+CNG εκ κατασκευής Εuro 5,6 με CO2 ≤140g/km Ναι
LPG+CNG εκ κατασκευής Εuro 5,6 με CO2 >140g/km Μονά-ζυγά
LPG+CNG όχι εκ κατασκευής Μονά-ζυγά
Ταξί-ΕΔΧ Ναι

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured