Σύνδεση

Featured

Φόρος πολυτελείας 25% για τα πιο ακριβά ηλεκτρικά στη Νορβηγία;

Σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση και την Ευρώπη η Νορβηγία είναι πρωτοπόρος, Τόσο στις επιδοτήσεις που προκάλεσαν την αύξηση των πωλήσεων των EVs στο 77,5% το συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων στη χώρα (στοιχεία Σεπτεμβρίου 2021) όσο και στις μελλοντικές εξελίξεις.

Οι οποίες μετά την κυβερνητική αλλαγή που έγινε τελευταία μπορεί να περιλαμβάνουν την επιβολή ενός φόρου πολυτελείας, ο οποίος ισχύει για τα συμβατικά αυτοκίνητα που εισάγονται στη χώρα αλλά όχι και για τα ηλεκτρικά. Ανεξαρτήτως μάλιστα τιμής.

Το τελευταίο αναμένεται να αλλάξει, καθώς οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για την επιβολή φόρου της τάξης του 25% σε ηλεκτρικά μοντέλα η τιμή των οποίων είναι από 600.000 κορώνες και πάνω. Που αντιστοιχούν σε περίπου 60.000 ευρώ.

Ενδεικτική είναι η τοποθέτηση του εκπροσώπου του Εργατικού Κόμματος της χώρας από το οποίο θα προέρχεται και ο νέος πρωθυπουργός της χώρας Jonas Gahr Støre, που δήλωσε πως «η φοροαπαλλαγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα μέσο για την εισαγωγή νέων τεχνολογιών και δεν μπορεί να ισχύει εσαεί. Όσο πιο ακριβό του αυτοκίνητο τόσο μεγαλύτερη και η επιδότηση».

Φυσικά η προοπτική αυτή έχει και πολέμιους, το κύριο επιχείρημα των οποίων είναι η μικρότερη διείσδυση των ηλεκτρικών μοντέλων στην επαρχίας της χώρας που είναι και εξαιρετικά αραιοκατοικημένη.

Το ότι από το 2025 θα απαγορευτεί στη χώρα η πώληση αυτοκινήτων με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ένα ακόμα στοιχείο που κάνει την επιβολή αυτού του φόρου πολυτελείας εξαιρετικά πιθανή.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota