Σύνδεση

Volvo

VOLVO S60 T4

Αυτή είναι μια ιδιαίτερα καλή περίοδος για να αγοράσει κανείς ένα S60 T4, μιας και με την τρέχουσα προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας της Volvo το αποκτάς στην τιμή του βασικού Τ3. Δηλαδή 23.900 ευρώ με απόσυρση για ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού και 180 alive and kicking άλογα. Από 1.600 κυβικά πάντα και με τη βοήθεια turbo φυσικά, ενώ αν κάνεις την πράξη τιμή προς ίπποι τότε προκύπτει ένα νούμερο της τάξης των 133 ευρώ ανά ίππο, που πρέπει να είναι από τα πιο ελκυστικά της ελληνικής αγοράς συνολικά. Πόσο μάλλον των premium κατηγοριών.

Στο ερώτημα αν αξίζει η μετάβαση από τους 150 ίππους του Τ3 στους 180 του Τ4 η άμεση απάντηση είναι φυσικά, από τη στιγμή που δεν κοστίζει. Από την άλλη αν αφήσεις για λίγο έξω το οικονομικό όφελος και εστιάσεις στη λειτουργία των δύο υπερτροφοτούμενων συνόλων των 1.600 κυβικών της Volvo, θα διαπιστώσεις την πιο άμεση απόκριση του πιο δυνατού στις μεσαίες στροφές και την υπεροχή του στις ψηλές, όπου έχει μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος.

Χαμηλά πρακτικά δεν υφίσταται ουσιαστική διαφορά, άλλωστε και οι δύο κινητήρες αποδίδουν την ίδια ακριβώς ροπή στις ίδιες στροφές –απλά το T4 έχει και λειτουργία overboost που ανεβάζει τη ροπή από τα 240 στα 270 Nm για μικρό χρονικό διάστημα- ενώ μόνο οι πολύ πολύ προσεκτικοί και αναλυτικοί θα διαπιστώσουν εδώ μια μικρή υπεροχή του βασικού συνόλου.

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αυτό των 180 ίππων του Τ4 δείχνει πιο ψυχωμένο και αποτελεσματικό και υποστηρίζει πιο δυναμικά τον οδηγό όταν θελήσει να εκμεταλλευθεί και τις δυνατότητες του ίδιου αλλά και του πλαισίου. Κάτι που αποτυπώνεται και στις επιδόσεις του (0-100 σε 8,3”, τελική 225), χωρίς μάλιστα ιδιαίτερες απαιτήσεις σε αμόλυβδη μιας και η επίσημη μέση τιμή κατανάλωσης είναι 6,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ η πράξη απαιτεί λίγο πάνω από 8.

Κατά τα άλλα το S60 T4 είναι ένα πολύ καλά στημένο μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας που μπορεί να εξοπλιστεί με αρκετά συστήματα ασφαλείας και έχει το City Safety ως στάνταρ, που έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και παρέχει ένα απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης.

Με δύο λόγια παίζει ιδιαίτερα καλά το ρόλο του σπορτίφ οικογενειακού,  μιας και πέρα από αξιόλογα δυναμικά χαρακτηριστικά διαθέτει και καλό εξοπλισμό και σύγχρονο διάκοσμο και ικανοποιητικούς χώρους για του επιβάτες του. Αν κάτι πρέπει να παρατήρουμε είναι το σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ του των 380 λίτρων, μιας και η αλά κουπέ διαμόρφωση της οροφής που συμβάλλει σαφέστατα στο στυλ κάπου έχει και παράπλευρες απώλειες. Το πορτμπαγκάζ ίσως να είναι και η πιο μικρή, αν αναλογιστεί κανείς πόσες φορές κατά τη διάρκεια ενός χρόνου θα χρειαστεί κανείς την πλήρη χωρητικότητά του. Αν πάλι χρειάζεται πιο συχνά τότε ίσως η πιο καλή επιλογή, στα πλαίσια της γκάμας της Volvo, να είναι το V60 T4.

Αυτή όμως είναι μια άλλη δοκιμή και για να επανέλθουμε στο S60 σημειώνουμε και πάλι την πολύ ενδιαφέρουσα τιμή του των 23.900 ευρώ για αυτή την περίοδο, που σαφώς και λειτουργεί ενισχυτικά στα προσόντα αναμφισβήτητα διαθέτει το μεσαίο Volvo.

Γιάννης Σκουφής

VOLVO S60 T4 (180 PS)

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):

4.628×1.865×1.484 χιλ.

Μεταξόνιο:

2.776 χιλ.

Πορτμπαγκάζ:

380 λίτρα

Βάρος:

1.486 κιλά

Κινητήρας:

1.596 κ.εκ., 4 κύλ., turbo βενζίνης

Ισχύς:

180 PS/ 5.700 σ.α.λ.

Ροπή:

240(270) Nm/ 1.600- 5.700 σ.α.λ.

0-100, Τελική:

8,3”, 225 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση δοκιμής:

8,4 λίτρα/ 100 χλμ.

CO2:

149 γραμμάρια/ χλμ.

Τέλη:

253 €

Τιμή:

από 23.900 € με απόσυρση

φωτογραφίες: Παναγιώτης Τριτάρης

{gallery}photos/30/test/VOLVO-S60-T4{/gallery}


Επόμενο:

RENAULT MEGANE 1.2 TCe

Μη χάσεις:

CITROEN DS3 1.4 VTI

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured