Σύνδεση

Toyota

TOYOTA VERSO-S

Καμιά φορά μοντέλα που δεν τα πιάνει το μάτι σου, μιας και δεν το διαλαλούν, κρύβουν σημαντικές καινοτομίες . Μπορεί να μην είναι ριζοσπαστικά αλλά μέσω της εξέλιξης προχωρούν όχι ένα αλλά αρκετά βήματα παρακάτω.

Το Toyota Verso-S είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για τα παραπάνω, μιας και με μήκος κάτω των 4 μέτρων που είναι το όριο στα υπερ- μίνι έχει εξαιρετική αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,297), περιορισμένο βάρος χάρη στα μέτρα που πήραν οι μηχανικοί της Toyota (ακόμα και τα καλώδια δεν είναι από χαλκό αλλά από αλουμίνο προκειμένου να γλιτώσουν 30% του βάρους) και φυσικά μια εξαιρετική εκμετάλλευση του χώρου στο εσωτερικό του.

Στο Verso-S 4 ή ακόμα και 5 ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση που παραπέμπει σε μοντέλο της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Παράλληλα ανάλογο είναι και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ (429 λίτρα) με τη μεγάλη 5η πόρτα που έρχεται σχεδόν «πρόσωπο» με τον προφυλακτήρα για να διευκολύνει τη φόρτωση, ενώ πολλές είναι και οι θέσεις για μικρο-αντικείμενα στην καμπίνα. Το αποτέλεσμα είναι το πιο μικρό πολυμορφικό της Toyota να ισοφαρίζει και σε πολλά σημεία να ξεπερνά τον πρωταθλητή των MPV ή τύπου MPV της κατηγορίας B, το Ηonda Jazz.

Οι μεγάλοι χώροι πάντως συνδυάζονται και με μια πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, με την κλασική προσεγμένη εργονομία της Toyota, με μια πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα από τη θέση του οδηγού που μαζί με το μικρό μήκος διευκολύνει τόσο την κίνηση στην πόλη όσο και το παρκάρισμα, αλλά και με ένα σύγχρονο εσωτερικό διάκοσμο. Μην περιμένετε φυσικά σχεδιαστικές υπερβολές και κινήσεις εντυπωσιασμού που είναι ξένες προς τη φιλοσοφία των Ιαπώνων, αλλά μοντέρνες γραμμές που ταιριάζουν και με την εξωτερική, επίσης σύγχρονη και χαριτωμένη, εικόνα του Verso-S.

Στις πιο ακριβές εκδόσεις την παράσταση κλέβει και η μεγάλη (6,1 ιντσών) έγχρωμη οθόνη στην κεντρική κονσόλα που μεταξύ άλλων προβάλλει και τις ενδείξεις από το σύστημα πλοήγησης. Το οποίο έχει και λειτουργία Eco, που επιλέγει τη διαδρομή αυτή που εξασφαλίζει, λόγω μορφολογίας του εδάφους αλλά και λόγω περιορισμένης κίνησης, τη μικρότερη κατανάλωση άρα και την ανάλογα μικρή επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Γενικά πάντως το Verso-S είναι ένα οικονομικό στη λειτουργία του αυτοκίνητο, μιας και η μέση κατανάλωσή του, ακόμα και αν κινείται σχεδόν αποκλειστικά μέσα στην πόλη, μπορεί να είναι εύκολα κάτω από τα 7 λίτρα όπως αποδείχθηκε στη δοκιμή μας. Και μάλιστα χωρίς ο 1.33 VVT-I των 99 ίππων να συνδυάζεται με σύστημα start stop.

Παράλληλα ο κλασικός πια τετρακύλινδρος των μικρών και μικρών- μεσαίων Toyota αποδεικνύεται εδώ και ιδιαίτερα ζωντανός, γεγονός που πέρα από τον επιτυχημένο συνδυασμό του με το 6άρι κιβώτιο με τις καλά κλιμακωμένες σχέσεις πρέπει να αποδοθεί και στην όλη προσπάθεια περιορισμού του βάρους που όπως πραναφέραμε έκαναν οι μηχανικοί της Toyota.

Το αποτέλεσμα, πέρα από την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές επομπές ρύπων (CO2: 127 γραμμάρια/ χιλιόμετρο), είναι το Verso-S να αποδεικνύεται και σβέλτο και ευχάριστο. Φυσικά όχι μόνο μέσα στην πολη, αλλά και στην εθνική και στους επαρχιακούς δρόμους. Όπου βέβαια δεν περιμένεις σπορτίφ συμπεριφορά, αλλά όπου οι περιορισμένες κλίσεις αλλά και ο καλός έλεγχος του αμαξώματος από την ανάρτηση (γόνατα μπροστά, ημιάκαμπτος πίσω) μαζί με το ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης που εξασφαλίζουν σε εκπλήσσουν ευχάριστα. Σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά σχεδόν τα πάντα εξελίσσονται προοδευτικά και προβλεπόμενα, ενώ υπάρχει πάντα και το στάνταρ VSC, το ESP δηλαδή στη γλώσσα της Toyota.

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι το Verso-S είναι μια πολύ επιτυχημένη και καλά στοχευμένη πρόταση για ένα σύγχρονο μικρό πολυμορφικό. Παράλληλα είναι ένα από τα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού μοντέλα της κατηγορίας B (ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για μινι MPV ή συμβατικά) που μπορούν χωρίς κανένα θέμα και πρακτικά χωρίς οποιονδήποτε συμβιβασμό να ανταποκριθούν πλήρως σε οικογενειακά καθήκοντα. Συνδυάζει δηλαδή στην ουσία τους χώρους ενός μικρού- μεσαίου με την πρακτικότητα λόγω διαστάσεων και τα περιορισμένα λειτουργικά έξοδα ενός υπερ-μίνι.

Από τη σκοπιά αυτή πρόκειται για μια εξαιρετική πρόταση, κομμένη και ραμμένη στα δεδομένα της εποχής που ζούμε, που δικαιολογεί και την τιμή αγοράς της που ξεκινά από τις 16.100 € για τη βασική έκδοση εξοπλισμού Active. Η αμέσως επόμενη Style την οποία και προτιμούμε μιας και πέρα από διάφορες χρήσιμες λεπτομέρειες όπως π.χ. τα συρταράκια κάτω από τα εμπρός καθίσματα και το κρυφό χώρο αποσκευών διαθέτει και τη μεγάλη έγχρωμη οθόνη στην κονσόλα κοστίζει +820 €, ενώ η κορυφαία Lounge τιμάται 18.100 €.

TOYOTA VERSO-S 1.33
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 3.990×1.695×1.595 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.550 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 429- 1.388 λίτρα
Βάρος: 1.075 κιλά
Κινητήρας: 1.329 κ.εκ., 4 κύλινδροι
Ισχύς: 99 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 125 Nm/ 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 13,3”, 170 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 6,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 127 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 127 €
Τιμή: από 16.100  €

από 15.140 € με απόσυρση

φωτογραφίες: carzine.gr

{gallery}photos/26/test/TOYOTA-VERSO-S{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup