Σύνδεση

Featured

Γιατί το VW Golf R έχασε 10 άλογα;

Αν, λέμε αν, είστε ήδη κάτοχος ενός Golf R μπορείτε να υπερηφανεύεστε πως έχετε το πιο δυνατό Golf -μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Και αυτό γιατί από εδώ και στο εξής η κορυφαία έκδοση του best seller της VW θα είναι κατά 10 ίππους πιο αδύναμη. Δηλαδή ο τετρακύλινδρος 2.0 TFSI που την κινεί θα αποδίδει 300 ίππους αντί για 310.

Το λόγο για αυτή τη μικρή μεν αλλά μείωση δε, τον φαντάζεστε και δεν είναι άλλος από τις νέες προδιαγραφές WLTP, που ανάγκασαν τη VW να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση. Οι επεμβάσεις στον κινητήρα εντοπίζονται στο σύστημα εξαγωγής και έχουν σα στόχο τη μείωση των ΝΟx (οξείδια του αζώτου), ενώ αντίστοιχες κινήσεις και φυσικά μειώσεις απόδοσης έγιναν και στο Seat Leon Cupra.

Στο WLTP οφείλεται και η κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου στο Golf R, που πλέον είναι αποκλειστικά αυτόματο. Παράλληλα θα είναι και αποκλειστικά πεντάθυρο, μιας και η μείωση της ζήτησης των τρίθυρων μοντέλων αφορά και τις σπορ εκδόσεις.

Γιάννης Σκουφής 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup