Σύνδεση

Featured

Γιατί το VW Golf R έχασε 10 άλογα;

Αν, λέμε αν, είστε ήδη κάτοχος ενός Golf R μπορείτε να υπερηφανεύεστε πως έχετε το πιο δυνατό Golf -μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Και αυτό γιατί από εδώ και στο εξής η κορυφαία έκδοση του best seller της VW θα είναι κατά 10 ίππους πιο αδύναμη. Δηλαδή ο τετρακύλινδρος 2.0 TFSI που την κινεί θα αποδίδει 300 ίππους αντί για 310.

Το λόγο για αυτή τη μικρή μεν αλλά μείωση δε, τον φαντάζεστε και δεν είναι άλλος από τις νέες προδιαγραφές WLTP, που ανάγκασαν τη VW να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση. Οι επεμβάσεις στον κινητήρα εντοπίζονται στο σύστημα εξαγωγής και έχουν σα στόχο τη μείωση των ΝΟx (οξείδια του αζώτου), ενώ αντίστοιχες κινήσεις και φυσικά μειώσεις απόδοσης έγιναν και στο Seat Leon Cupra.

Στο WLTP οφείλεται και η κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου στο Golf R, που πλέον είναι αποκλειστικά αυτόματο. Παράλληλα θα είναι και αποκλειστικά πεντάθυρο, μιας και η μείωση της ζήτησης των τρίθυρων μοντέλων αφορά και τις σπορ εκδόσεις.

Γιάννης Σκουφής 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup