Σύνδεση

Featured

Νέο Nissan Leaf: o ηγέτης της ηλεκτροκίνησης

Το πιο ολοκληρωμένο και προσιτό οικονομικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί έως τώρα προσφέρει όλες τις τεχνολογίες αιχμής με το ελάχιστο κόστος χρήσης. Μαζί μας με τα πρωτοβρόχια!

To LEAF ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής και αυτό που ουσιαστικά εισήγαγε την ηλεκτροκίνηση στη σύγχρονη πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Είχε παρουσιαστεί το 2010 και πλέον έχουμε περάσει στη 2η γενιά του μοντέλου, που έχει καθιερώσει τη Nissan ως έναν από τους πρωτεργάτες στα προσιτά και πρακτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάλιστα το LEAF είναι ένα από τα δημοφιλέστερα EV (Electric Vehicle ή Ηλεκτρικό Όχημα) στον κόσμο, με τη 2η γενιά ήδη να σημειώνει νέα ρεκόρ πωλήσεων και να διακρίνεται με πολλές βραβεύσεις.

Ενδεικτικά το νέο Nissan LEAF είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που έχει αποσπάσει το παγκόσμιο βραβείο του Πράσινου Αυτοκινήτου από τότε που ιδρύθηκε ο εν λόγω θεσμός (το 2016). Κορυφαία ήταν και η προηγούμενη διάκρισή του, το 2011, ως «Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς», παραμένοντας το μόνο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που έχει κερδίσει αυτό το βραβείο στη 14χρονη ιστορία του θεσμού. Το νέο LEAF έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με νέο, δυναμικό στιλ, προηγμένες τεχνολογίες και σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλότερης απόδοσης, το οποίο έχει αυξήσει σημαντικά τόσο την εμβέλεια όσο και την ισχύ.

Συγκεκριμένα, ο νέος σχεδιασμός του Nissan LEAF περιλαμβάνει ένα προφίλ που του δίνει μια τολμηρή και συνάμα δυναμική εμφάνιση. Μαζί με την εξαιρετική αεροδυναμική, το κομψό στιλ και τη μοναδική «εκφραστικότητα» του αυτοκινήτου, προκαλεί τον ενθουσιασμό οδηγού και επιβατών. Υιοθετώντας πλήρως τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Nissan, διαθέτει τα γνώριμα φώτα σχήματος μπούμερανγκ με τη χαρακτηριστική μάσκα τύπου V-motion μπροστά. Η γυαλιστερή μάσκα με το καθαρό μπλε χρώμα και οι μπλε λεπτομέρειες του πίσω προφυλακτήρα καθιστούν αναγνωρίσιμο το νέο LEAF ως ένα Nissan EV. Επιπλέον, οι Ιάπωνες σχεδιαστές έχουν δουλέψει αρκετά με την αεροδυναμική του, επιτυγχάνοντας έναν χαμηλό συντελεστή (Cd 0, 28) που βελτιώνει περαιτέρω την κατανάλωση. Εξελίξεις, ωστόσο, υπάρχουν και στην ηχομόνωση της καμπίνας, που υπόσχεται ένα περιβάλλον τουλάχιστον 30% πιο ήσυχο από των υπόλοιπων μικρών- μεσαίων μοντέλων της αγοράς.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός δημιουργεί μια χαλαρή ατμόσφαιρα και μια αίσθηση υψηλής ποιότητας χάρη στα προσεγμένα υλικά. Η «ζωντανή» μπλε ραφή στα καθίσματα, στο ταμπλό και στο τιμόνι έχει ενσωματωθεί για να αποτελέσει το σήμα κατατεθέν των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Nissan. Η οθόνη 7,0 ιντσών πλήρους χρώματος (TFT) έχει επανασχεδιαστεί για να απεικονίζει βασικά χαρακτηριστικά, όπως τον μετρητή ισχύος, την τεχνολογία Safety Shield, καθώς και τις πληροφορίες του συστήματος ήχου και πλοήγησης. Επιπλέον, στην οθόνη έχει ενσωματωθεί το σύστημα Apple CarPlay.

Το σύστημα πρόωσης του νέου Nissan LEAF περιλαμβάνει έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 110 kW (από 80) και 310 Nm (από 254), με τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,9 δεύτερα και την τελική να περιορίζεται στα 140 χλμ./ ώρα. Η τελική είναι περιορισμένη, ώστε να μην εξαντλείται πρόωρα το φορτίο των μπαταριών λιθίου ιόντων με χωρητικότητα 40 kWh (από 30). H αυτονομία, σύμφωνα με τον νέο κύκλο WLTP που περιλαμβάνει και πραγματικές μετρήσεις, αρκεί για 270 χιλιόμετρα. Σχετικά με τη φόρτιση, σε κοινό οικιακό δίκτυο των 10 Α για μια πλήρη φόρτιση (από το 0% έως το 100% της μπαταρίας) απαιτούνται 21 ώρες. Στην περίπτωση που υπάρχει ενισχυμένο σύστημα φόρτισης Wallbox, των 32 Α, ο χρόνος αυτός μειώνεται στις 7,5 ώρες. Με ταχυφορτιστή CHAdeMO, των 50 A, το 80% των μπαταριών φορτίζει σε μόλις 40 λεπτά της ώρας.

Σχετικά με το πλαίσιο, η Nissan κάνει λόγο για ένα απολαυστικό οδηγικά αυτοκίνητο χάρη στη βελτίωση και ενίσχυση διαφόρων σημείων. Το νέο LEAF, λοιπόν, είναι κατά 15% πιο άκαμπτο από το απερχόμενο μοντέλο. Αντίστοιχα, έχει επέμβει και στις αναρτήσεις, σκληραίνοντας τις αντιστρεπτικές κατά 8% και ρυθμίζοντας έτσι αμορτισέρ και ελατήρια ώστε να προσδώσει καλύτερη οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Επιπροσθέτως, έκανε πιο γρήγορο και το σύστημα διεύθυνσης, που, από 3,2 στροφές, τώρα έχει μόλις 2,6 στροφές από άκρη σε άκρη.

Με βάση το όραμα Nissan Intelligent Mobility για μια ασφαλέστερη, πιο βιώσιμη κοινωνία, η Nissan εργάζεται για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης και της τεχνητής νοημοσύνης των οχημάτων. Η Nissan στοχεύει στην αντιμετώπιση των άμεσων προβλημάτων που έχουν κοινότητες στον πλανήτη (η υπερθέρμανση, τα ενεργειακά ζητήματα, η κυκλοφοριακή συμφόρηση και τα τροχαία ατυχήματα), παρέχοντας ταυτόχρονα στους πελάτες των οχημάτων της συναρπαστικές εμπειρίες οδήγησης.

Το νέο LEAF υιοθετεί την ημιαυτόνομη τεχνολογία οδήγησης ProPILOT, που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, στον αυτοκινητόδρομο. Προσφέρει επίσης την τεχνολογία ProPILOT Park, που χρησιμοποιεί δεδομένα από 4 κάμερες και 12 ραντάρ. Το σύστημα αυτό ελέγχει το τιμόνι, την επιτάχυνση, την πέδηση, την αλλαγή ταχυτήτων και το χειρόφρενο, σταθμεύοντας αυτόματα το όχημα στην προεπιλεγμένη θέση στάθμευσης, συμπεριλαμβανομένου του παράλληλου παρκαρίσματος, με ασφάλεια και απλότητα.

Επιπλέον, η επαναστατική τεχνολογία του e-Pedal επιτρέπει στους οδηγούς να ξεκινήσουν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και να σταματήσουν, αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση που ασκείται στο γκάζι. Ουσιαστικά, μετατρέπει το γκάζι σε ένα ποτενσιόμετρο που έχει τη νεκρά σε ένα βύθισμα 3- 4 εκατοστών και επιταχύνει το όχημα με περισσότερη πίεση. Όταν το πεντάλ του γκαζιού έχει απελευθερωθεί πλήρως, τα φρένα αναγέννησης και τριβής εφαρμόζονται αυτόματα, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση. Πρακτικά στο άφημα του γκαζιού αναγκάζει τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί σαν γεννήτρια, επιβραδύνοντας αισθητά το αυτοκίνητο. Αυτό στην πράξη περιορίζει την ανάγκη χρήσης του φρένου κατά 80% περίπου, στις καθημερινές συνθήκες, εξασφαλίζοντας παράλληλα την επαναφόρτιση της μπαταρίας και τη μείωση της καταπόνησης των φρένων. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε ανηφορικές πλαγιές, μέχρι να πιεστεί πάλι το πεντάλ του γκαζιού. O βαθμός αντίδρασης του e-Pedal μεγιστοποιεί την οδηγική απόλαυση του EV.

Στην Ελλάδα το νέο Nissan LEAF ξεκινά από τις 32.990 ευρώ, προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Acenta, Ν Connecta και Techna) και θα είναι διαθέσιμο από τον Σεπτέμβριο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup