Σύνδεση

Volkswagen

Το VW Golf έκλεισε μισό αιώνα ζωής

Πριν από πενήντα χρόνια έγινε η έναρξη ενός θρύλου της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στις 29 Μαρτίου 1974, η Volkswagen ξεκίνησε τη παραγωγή του Golf Mk1 στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ στη Γερμανία, γεννώντας αυτό που θα γινόταν όχι μόνο το αυτοκίνητο της Volkswagen με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών, αλλά και το πιο αγαπημένο αυτοκίνητο της Ευρώπης.

 Με πάνω από 37 εκατομμύρια μονάδες να έχουν πωληθεί από το ντεμπούτο του, κατά μέσο όρο περισσότερα από 2.000 Golf αγοράζονται καθημερινά τις τελευταίες πέντε δεκαετίες.

Η πορεία του Golf προς τη διάκριση ξεκίνησε με το τέλος του προκατόχου του, του Beetle, καθώς η Volkswagen αναζητούσε έναν άξιο διάδοχο.

Η μετάβαση σημαδεύτηκε από πρωτότυπα όπως τα EA 266 και EA 276, καθένα από τα οποία αντιμετώπισε μοναδικές μηχανολογικές προκλήσεις και σχεδιαστικές εκτιμήσεις.

Ενώ το πρωτότυπο EA 266 με τον κινητήρα πίσω έδειχνε ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον με τις εντυπωσιακές του επιδόσεις, τα προβλήματα με τη διαχείριση της θερμότητας και την άνεση στην καμπίνα οδήγησαν τελικά στην εγκατάλειψή του.

Παρομοίως, το EA 276, αν και οπτικά ελκυστικό, απέτυχε λόγω ξεπερασμένης τεχνολογίας και προβλημάτων σκοπιμότητας παραγωγής.

Ήταν το EA 337, το οποίο οραματίστηκε ο διάσημος σχεδιαστής Giorgetto Giugiaro, που έθεσε τις βάσεις για την εμβληματική σχεδιαστική γλώσσα του Golf.

Παρά τις αρχικές σχεδιαστικές παραλλαγές, όπως οι ορθογώνιοι προβολείς, το μοντέλο παραγωγής υιοθέτησε τα στρογγυλά φώτα για λόγους οικονομία.

Ο Giugiaro, αναλογιζόμενος τη λαμπρή καριέρα του, αναγνώρισε τον καθοριστικό ρόλο του Golf, θεωρώντας το “το πιο σημαντικό αυτοκίνητο” που είχε σχεδιάσει.

Καθώς το Golf γιορτάζει τη χρυσή του επέτειο, η Volkswagen συνεχίζει να τιμά την κληρονομιά του με την όγδοη γενιά του μοντέλου, απόδειξη της διαρκούς γοητείας και του διαχρονικού σχεδιασμού του.

Με την επερχόμενη μετάβαση σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το ταξίδι του Golf δεν έχει τελειώσει ακόμα, υποσχόμενο να παραμείνει ένας ακρογωνιαίος λίθος της αυτοκίνησης για τα επόμενα χρόνια.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz