Η Toyota δείχνει να ποντάρει μετά τα υβριδικά και στα οχήματα ενεργειακών κυψελών (fuel cells) για το μέλλον. Μάλιστα πρόσφατα ο αρχιμηχανικός του Mirai Yoshikazu Tanaka, δήλωσε πως οι στόχοι των πωλήσεων έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία και πως μόνο στις ΗΠΑ οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 1.900. Λογικά λοιπόν η ιαπωνική εταιρεία προγραμματίζει την παραγωγή μελλοντικών μοντέλων με ενεργειακές κυψέλες, από hatchback έως crossover, και εκτιμά πως σε 10 με 20 χρόνια θα είναι τόσο συνηθισμένα, όσο είναι σήμερα τα υβριδικά.
Στα πλαίσια αυτής της προσέγγισης η Toyota θα παρουσιάσει στην έκθεση του Τόκιο το FCV Plus, το οποίο έχει τις ενεργειακές κυψέλες στον εμπρός άξονα και την δεξαμενή υδρογόνου στον πίσω. Η επιλογή αυτή έγινε προκειμένου να υπάρχει η καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων. Χαρακτηριστικό των παραπάνω είναι πως το μήκος του FCV Plus είναι 3,80 μέτρα, την ίδια στιγμή που το μεταξόνιό του είναι με 3,0 μέτρα τεράστιο.
Το εσωτερικό από την πλευρά του είναι σαν να έρχεται κατευθείαν από το μέλλον, καθώς το παραδοσιακό ταμπλό έχει αντικατασταθεί από ένα τεράστιο head–up display.
Γιάννης Σκουφής
