Το νέο Mazda6 θα αναγεννηθεί ως το ηλεκτρικό πισωκίνητο EZ-6, αλλά η διαθεσιμότητά του περιορίζεται μόνο για την κινεζική αγορά.
Προγραμματισμένο να βγει από τη γραμμή παραγωγής πριν από το τέλος του έτους, αυτό το μοντέλο θα διατίθεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και σε μία ακόμα με range extender.
Ως το τρίτο όχημα παραγωγής της Mazda που διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία, τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του κομψού σεντάν δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί.
Ωστόσο, είναι γνωστό ότι το EZ-6 μοιράζεται την αρχιτεκτονική EPA1 με το σεντάν Deepal SL03 που παράγεται από την κινεζική κοινοπραξία της Mazda, Changan.
Η παραλλαγή BEV αναμένεται να διαθέτει αυτονομία 600 χιλιομέτρων ενώ η δεύτερη με το range extender θα περνά τα 1.000 χιλιόμετρα με ένα μόνο ρεζερβουάρ καυσίμου.
Κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετήσει τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης του Deepal SL03, το EZ-6 μπορεί να προσφέρει επιλογές με μπαταρίες 58,9 kWh και 66,8 kWh, που τροφοδοτούν έναν πίσω ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει είτε 218 είτε 347 ίππους.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Soul of Motion» της Mazda είναι εμφανής στη δυναμική πρόσοψη του EZ-6, με τους λεπτούς προβολείς LED και την εντυπωσιακή μάσκα.
Το μήκος του είναι στα 4,921 μέτρα ενώ έχει εξαιρετική κατανομή βάρους 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα μοιράζεται πολλά στοιχεία με το αδελφάκι SL03, διαθέτοντας οθόνη infotainment 14,6 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, ειδική κεντρική κονσόλα, λεπτούς αεραγωγούς και σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος.
Ο διάδοχος του Mazda6 αναμένεται να κυκλοφορήσει αρχικά στην Κίνα ενώ δεν αποκλείεται και η έλευσή του στην Ευρώπη, με κάποιες μικρές αλλαγές.