Σύνδεση

F1

Πότε θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 και τι οικονομικά ζητήματα υπάρχουν με τις ακυρώσεις λόγω κορονοϊού;

Μετά την ακύρωση των τεσσάρων πρώτων Γκραν Πρι -αυτό της Αυστραλίας και αυτά του Μπαχρέιν και του Βιετνάμ ακυρώθηκαν λίγες ώρες πριν την έναρξη του πρώτου, ενώ αυτό της Κίνας έχει ακυρωθεί από το Φεβρουάριο- η πρώτη ημερομηνία για την έναρξη της φετινής σαιζόν είναι το Ολλανδικό Γκραν Πρι στις 3 Μαΐου.

Η ημερομηνία είναι φυσικά καθαρά θεωρητική μιας και αυτή τη στιγμή ένα γεγονός αυτού του επιπέδου δεν μπορεί να λάβει χώρα σε καμία ευρωπαϊκή χώρα. Οι αρχές του σπορ θα αποφασίσουν μέσα στον Απρίλιο τόσο για το Ολλανδικό Γκραν Πρι όσο και για αυτά της Ισπανίας και του Μόντε Κάρλο που ακολουθούν.

Οι οδηγοί από την πλευρά τους θεωρούν πολύ πιο πιθανό ο πρώτος αγώνας να είναι αυτός του Αζερμπαϊτζάν στις 7 Ιουνίου. Από κει και πέρα σκέψεις γίνονται, εφόσον εξελιχθούν τα πάντα κατ΄ ευχήν με τον κοροναϊό να περικοπεί η καλοκαιρινή διακοπή του πρωταθλήματος και να μπουν εμβόλιμοι αγώνες. Το Ολλανδικό GP για παράδειγμα θα μπορούσε να γίνει και τον Αύγουστο. Ένα ακραίο σενάριο, αν η κατάσταση δεν εξελιχθεί καλά, είναι να συγχωνευθούν η φετινή και η επόμενη σαιζόν.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως το πιο προβληματικό από τα Γκραν Πρι που ακολουθούν είναι το πιο παραδοσιακό, αυτό του Μόντε Κάρλο. Ο λόγος είναι ότι οι προετοιμασίες -είναι city circuit οπότε δεν υπάρχουν μόνιμες εγκαταστάσεις και τα πάντα στήνονται επί τούτου- πρέπει να ξεκινήσουν έξι εβδομάδες πριν. Επίσης δεν μπορεί να μετακινηθεί χρονικά μιας και οι απαιτούμενες εγκαταστάσεις μπορούν να τοποθετηθούν μόνο το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Επιπρόσθετα το πριγκηπάτο αρνείται υπό αυτές τις συνθήκες να πληρώσει το «παράβολο» των 30 εκατομμυρίων ευρώ για τη διεξαγωγή του αγώνα. Το ποσό αυτό έχει ήδη πληρωθεί από την πόλη της Μελβούρνης και μετά την ακύρωση του Γκραν Πρι της Αυστραλίας μένει να ξεκαθαρίσει ποιος θα αποζημιώσει ποιόν.

Θέμα στην Αυστραλία υπάρχει και με το εισιτήρια που είχαν προ- πωληθεί, ενώ και εδώ δύσκολα μπορεί να γίνει ο αγώνας σε κάποια άλλη ημερομηνία καθώς οι εγκαταστάσεις επίσης δεν είναι μόνιμες.

Επίσης στην Αυστραλία σημαντική ζημιά υπέστη και η Pirelli που πρέπει να καταστρέψει τα 1.800 λάστιχα που είχε κατασκευάσει για χρήση στην Αυστραλα. Τα λάστιχα αυτά έχουν ήδη τοποθετηθεί σε ζάντες και δεν επιτρέπεται η αφαίρεσή τους, οπότε θα ανακυκλωθούν ως καύσιμο στο εργοστάσιο τσιμέντου στο Oxfordshire.

Οι ομάδες της Φόρμουλα 1 πάντως αποφάσισαν να μπουν οικειοθελώς σε καραντίνα μέχρι τις 29 Μαρτίου λόγω φυσικά του κοροναϊού.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Γιατί άλλαξε το σήμα της Mercedes;

Featured

Ποιο λέτε πως είναι το πιο αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων παγκοσμίως;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup