Σύνδεση

Featured

Που είναι το νέο VW Golf πιο φτηνό, στην Ελλάδα ή τη Γερμανία; Ή μήπως στην Ισπανία;

Tο νέο VW Golf της όγδοης γενιάς είναι πλέον διαθέσιμο και στη χώρα μας και όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το τόσο στο εξωτερικό στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασής του όσο και στη χώρα μας πρόκειται για ένα ιδιαίτερα καλό αυτοκίνητο. Προσαρμοσμένο σε όλα τα επίπεδα και ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τον ηλεκτρονικό του εξοπλισμό στα τελευταία δεδομένα. Τόσο σε ότι αφορά τα συστήματα υποβοήθησης, του συστήματος ημι- αυτόνομης οδήγησης Travel Assist συμπεριλαμβανομένου, όσο και τις δυνατότητες του infotainment.

To VW Golf παροδοσιακά ποτέ δεν είναι διαθέσιμο σε τιμή ευκαιρίας και αυτό ισχύει και για την τελευταία του γενιά. Η οποία με τον 1.5 TSΙ των 130 ίππων, που είναι άμεσα διαθέσιμος, κοστίζει από 21.800 ευρώ και με την έκδοσή του των 150 ίππων από 23.830 ευρώ. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι και στις δύο περιπτώσεις το Life.

Στις αντίστοιχες εκδόσεις του 1.5 e-TSI, με ήπια υβριδική υποβοήθηση και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο DSG, οι τιμές διαμορφώνονται από 25.050 και 28.100 ευρώ αντίστοιχα.

Το VW Golf στη χώρα μας είναι όμως σημαντικά πιο φτηνό από ότι στη χώρα προέλευσής του τη Γερμανία. Εκεί λοιπόν το Golf 1.5 TSI των 130 ίππων με επίπεδο εξοπλισμού Life ξεκινά από τις 26.640 ευρώ. Είναι δηλαδή ακριβότερο κατά 4.840 ευρώ σε σχέση με την Ελλάδα. Μάλιστα είναι πιο ακριβό και από την έκδοση των 150 ίππων κατά 2.810 ευρώ αλλά και από την ήπια υβριδική των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο -κατά 1.590 ευρώ.

Στην Ισπανία πάντως οι τιμές του Golf έχουν τραβήξει και άλλο την ανηφόρα. Έτσι τα συμβατικά 1.5 TSΙ Life των 130 και 150 ίππων κοστίζουν 28.395 και 29.235 ευρώ αντίστοιχα -πιο ακριβά κατά 6.595 και 5.405 ευρώ σε σχέση με την Ελλάδα- και τα αντίστοιχα e-TSI 31.845 και 33.425 ευρώ αντίστοιχα -συν 6.795 και 5.325 ευρώ συγκριτικά με την ελληνική αγορά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured