Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΘΟΡΥΒΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Με στόχο την πρόληψη των ατυχημάτων η Ε.Ε. σκοπεύει τους επόμενους μήνες να ψηφίσει σχετικό κανονισμό που θα προβλέπει υποχρεωτική τοποθέτηση κιτ που θα παράγει τεχνητό ήχο, προκειμένου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνονται αντιληπτά από πεζούς αλλά και οδηγούς (π.χ. στις διασταυρώσεις).

Οι πιο πολλοί κατασκευαστές δηλώνουν θετικοί σε αυτήν την εξέλιξη και θεωρούν πως δεν προκύπτει κάποια τεχνητή δυσκολία. Άλλωστε το Renault Zoe διαθέτει στάνταρ ένα κιτ θορύβου, όχι όμως και το Twizzy, ενώ και στο VW e-up διατίθεται προαιρετικά.

Το κιτ θα είναι υποχρεωτικό και στα υβριδικά, ειδικά στα plug-in που έχουν σχετικά μεγάλη ηλεκτροκίνητη αυτονομία, ενώ το Opel Ampera διαθέτει ήδη τέτοια συσκευή με τους ανθρώπους της εταιρίας να λένε «…πως έχει σχεδιασθεί έχοντας στο νου τυφλούς πεζούς». Το Leaf της Nissan διαθέτει κιτ που λειτουργεί μέχρι τα 40 χλμ./ ώρα, ενώ ο οδηγός μπορεί να το απενεργοποιήσει.

Κάτι που δεν θα είναι εφικτό με τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2019. Στις ΗΠΑ (όπου ορισμένες πολιτείες όπως της Καλιφόρνια προωθούν ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα) υπάρχει ήδη ανάλογος κανονισμός, που προβλέπει αυτόματη εκπομπή τεχνητού θορύβου όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα περίπου 29 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz