Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΕΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΟΡΙΑ

Μπορεί η Ε.Ε. να επιβάλλει τον τεχνητό ήχο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για λόγους ασφαλείας από την άλλη όμως τελικά θεσπίζει για τα συμβατικά μοντέλα πιο χαμηλά όρια για λόγους υγείας, όπως είχαμε γράψει πριν μερικούς μήνες.

Έτσι από το 2016 οι κατασκευαστές θα είναι υποχρεωμένοι να παρουσιάζουν σταδιακά πιο ήσυχα καινούργια μοντέλα, με στόχο το 2024 το επίπεδο θορύβου να έχει μειωθεί συνολικά κατά περίπου 25%. Πιο συγκεκριμένα να έχει πέσει από τα σημερινά 75 dB στα 68 (η κλίμακα δεν είναι γραμμική). Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης μια κανονική συνομιλία έχει ένταση μεταξύ 40 και 60 dB, σε έναν πολύχναστο δρόμο καταγράφονται τιμές μεταξύ 75 και 85 dB, ενώ η μόνιμη έκθεση σε θόρυβο περί τα 85 dB μπορεί να οδηγήσει σε βλάβες της ακοήςγια αυτό όπως είπαμε και οι Ινδοί τρελάθηκαν από το θόρυβο.

Πιο αυστηρά όρια πάντως δεν θεσπίστηκαν μόνο για τα επιβατικά αυτοκίνητα, αλλά και για τα βαν, τα φορτηγά και τα λεωφορεία.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το νέο Citroen C3 Aircross στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Τα μοντέλα της KGM στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζουν;

Featured

Το Tesla Model 3 Long Range στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured