Σύνδεση

Featured

ΤΟ ΠΙΟ HARDCORE RENAULT CLIO ΛΕΓΕΤΑΙ RS 220 TROPHY

Το Renault Clio RS απέκτησε μια πιο σκληροπυρηνική εκδοχή, που προορίζεται τόσο για το δρόμο όσο και για την πίστα, την RS 220 Trophy. Η οποία σε σχέση με το στάνταρ RS των 200 ίππων έχει τροχούς 18 ιντσών, ιδιαίτερο ασπρόμαυρο χρωματισμό και διαφοροποιήσεις σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, αν και τα πιο σημαντικά κρύβονται κάτω από αυτό.

Μιλάμε για χαμηλωμένη ανάρτηση -20 χιλιοστά μπροστά και 10 πίσω- πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια (τα πίσω κατά 40%), ενώ το σύστημα διεύθυνσης και πιο γρήγορη κρεμαγιέρα έχει και πιο ακριβές είναι.

Παράλληλα η απόδοση του τετρακύλινδρου turbo των 1.600 κυβικών έχει ανέβει για την περίσταση στα 220 άλογα (από 200) και στα 260 Nm, που με 4η και 5η στο κιβώτιο γίνονται 280. Οι τιμές αυτές προέκυψαν με αλλαγές στη χαρτογράφηση του κινητήρα, με μεγαλύτερο turbo, νέα εισαγωγή και μία βελτιωμένη εξαγωγή καυσαερίων, ενώ ο κόφτης επεμβαίνει πλέον στις 6.800 σ.α.λ. αντί για τις 6.500. Εκ νέου προγραμματισμός έχει γίνει και για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το EDC, που είναι 40% πιο γρήγορο στα προγράμματα Normal και Sport και 50% στο Race. Ταυτόχρονα οι μηχανικοί της RenaultSport μείωσαν και τη διαδρομή των paddles πίσω από το τιμόνι κατά 30%, βελτιώνοντας έτσι λίγο ακόμα την απόκριση.

Αν όλα αυτά σας κίνησαν το ενδιαφέρον έχετε καιρό να το μελετήσετε μέχρι το καλοκαίρι, όταν και θα αρχίσουν οι πωλήσεις για το καινούργιο Renault Clio RS 220 Trophy.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured