Η νέα έκδοση του μοντέλου που έβαλε τα τετρακίνητα από τα αλώνια στα πιο σικ σαλόνια εξακολουθεί να είναι επιβλητική, ενώ ακολουθεί τη νέα, σύγχρονη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λογική της Range Rover. Φυσικά είναι και πάλι υπερ-άνετο, με ακόμα μεγαλύτερους χώρους αλλά και δυνατή διθέσια διαμόρφωση για όσους κάθονται πίσω, υπερ-πολυτελές και ακόμα πιο ραφιναρισμένο με χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.
Προσαρμοσμένος στο νέο εταιρικό look είναι και ο εσωτερικός σχεδιασμός, που πάντως –όπως και η εξωτερική εμφάνιση- κάνει σαφές πως πρόκειται για ένα Range και μάλιστα για το κορυφαίο της γκάμας.
Τα πιο σημαντικά όμως νέα κρύβονται κάτω από το αμάξωμα με τις όμορφες και ταυτόχρονα κλασικές γραμμές, καθώς το καινούργιο Range Rover είναι το πρώτο SUV παγκοσμίως που διαθέτει αλουμινένιο μονοκόκ αμάξωμα. Η επιλογή αυτή σε συνδυασμό και με την εκτεταμένη γενικά χρήση του αλουμινίου οδήγησε σε μια μείωση του βάρους κατά 39% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά ή αν προτιμάτε τα απόλυτα νούμερα κατά ολόκληρα 420 κιλά.
Αυτό βέβαια έχει θετική επίδραση τόσο στην κατανάλωση, που ομολογουμένως στο τελευταίο Range που ξέρουμε είναι κάτι παραπάνω από υπερβολική, στις εκπομπές ρύπων αλλά και στην οδική συμπεριφορά.
Η τελευταία πάντως εξασφαλίζεται τόσο από τη ριζικά ανανεωμένη πνευματική ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, αλλά και από το νέο Terrain Response 2 Auto, το σύστημα μετάδοσης της Range Rover που αναγνωρίζει την επιφάνεια που κινείται το αυτοκίνητο και επιλέγει το κατάλληλο γι αυτήν πρόγραμμα λειτουργίας.
Η γκάμα των κινητήρων του καινούργιου Range, που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Παρίσι, αποτελείται και πάλι από τους γνωστούς αλλά ανανεωμένους V8 βενζίνης, καθώς και από τους diesel TDV6 και SDV8. Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν στη γαλλική πρωτεύουσα, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στη συνέχεια.
{gallery}photos/29/news/RANGE-ROVER{/gallery}