Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

RANGE ROVER: 4η ΓΕΝΙΑ

neo-range-rover-1

Η νέα έκδοση του μοντέλου που έβαλε τα τετρακίνητα από τα αλώνια στα πιο σικ σαλόνια εξακολουθεί να είναι επιβλητική, ενώ ακολουθεί τη νέα, σύγχρονη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λογική της Range Rover. Φυσικά είναι και πάλι υπερ-άνετο, με ακόμα μεγαλύτερους χώρους αλλά και δυνατή διθέσια διαμόρφωση για όσους κάθονται πίσω, υπερ-πολυτελές και ακόμα πιο ραφιναρισμένο με χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Προσαρμοσμένος στο νέο εταιρικό look είναι και ο εσωτερικός σχεδιασμός, που πάντως –όπως και η εξωτερική εμφάνιση- κάνει σαφές πως πρόκειται για ένα Range και μάλιστα για το κορυφαίο της γκάμας.

Τα πιο σημαντικά όμως νέα κρύβονται κάτω από το αμάξωμα με τις όμορφες και ταυτόχρονα κλασικές γραμμές, καθώς το καινούργιο Range Rover είναι το πρώτο SUV παγκοσμίως που διαθέτει αλουμινένιο μονοκόκ αμάξωμα. Η επιλογή αυτή σε συνδυασμό και με την εκτεταμένη γενικά χρήση του αλουμινίου οδήγησε σε μια μείωση του βάρους κατά 39% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά ή αν προτιμάτε τα απόλυτα νούμερα κατά ολόκληρα 420 κιλά.

Αυτό βέβαια έχει θετική επίδραση τόσο στην κατανάλωση, που ομολογουμένως στο τελευταίο Range που ξέρουμε είναι κάτι παραπάνω από υπερβολική, στις εκπομπές ρύπων αλλά και στην οδική συμπεριφορά.

Η τελευταία πάντως εξασφαλίζεται τόσο από τη ριζικά ανανεωμένη πνευματική ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, αλλά και από το νέο Terrain Response 2 Auto, το σύστημα μετάδοσης της Range Rover που αναγνωρίζει την επιφάνεια που κινείται το αυτοκίνητο και επιλέγει το κατάλληλο γι αυτήν πρόγραμμα λειτουργίας.

Η γκάμα των κινητήρων του καινούργιου Range, που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Παρίσι, αποτελείται και πάλι από τους γνωστούς αλλά ανανεωμένους V8 βενζίνης, καθώς και από τους diesel TDV6 και SDV8. Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν στη γαλλική πρωτεύουσα, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στη συνέχεια.

{gallery}photos/29/news/RANGE-ROVER{/gallery}


Επόμενο:

911 CARRERA 4

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup