Σύνδεση

Toyota

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ TOYOTA AURIS

neo-toyota-auris-1

Η Toyota απ’ ότι φαίνεται έχει αποφασίσει να αφήσει πίσω της τις συντηρητικές επιλογές κι έτσι το καινούργιο Auris, που παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Παρισιού, έχει μια σαφώς πιο χαρακτηριστική και δυναμική εμφάνιση. Τόσο σε σχέση με τον άμεσο προκάτοχό του όσο και με τις Corolla που διαδέχθηκε, πάντα με τα μέτρα της εκάστοτε εποχής.

Εντελώς νέο λοιπόν τόσο εντός όσο και εκτός το Auris της νέας εποχής ξεχωρίζει από το ιδιαίτερα χαμηλό προφίλ του –το ύψος του έχει μειωθεί κατά 5,5 εκατοστά σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς και με συνολικά 1,46 μέτρα είναι το πιο χαμηλό μικρο-μεσαίο- που συνδυάζεται και μια μάσκα ανάλογης λογικής. Το αποτέλεσμα αυτής της επιλογής, πέρα από την ενδιαφέρουσα εμφάνιση, είναι και ένας ιδιαίτερα καλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (0,28), που φυσικά έχει θετικό αντίκτυπο και στην κατανάλωση καυσίμου. Άλλωστε η ίδια η Toyota λέει πως το καινούργιο Auris έχει να επιδείξει τα πιο χαμηλά λειτουργικά έξοδα από κάθε άλλη γενιά του.

Παράλληλα θα έχει να επιδείξει και τον καλύτερο εξοπλισμό, ενώ το εσωτερικό του, παρά τη διατήρηση του μεταξονίου του στα 2.600 χιλιοστά, είναι πιο άνετο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ταυτόχρονα το μέγεθος του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 360 λίτρα, ενώ χαρακτηριστικό είναι το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας που αποτελεί και αισθητικό στοιχείο.

Από κει και πέρα η κορυφαία έκδοση του νέου Auris θα είναι η υβριδική με το γνωστό κινητήρα εσωτερικής καύσης των 1.800 κυβικών της μάρκας που λειτουργεί με βάση τον κύκλο του Atkinson. Οι διαθέσιμοι κινητήρες πετρελαίου είναι δύο, ο 1.4 και ο 2.0d, ενώ αυτοί της βενζίνης οι γνωστοί 1.33 και 1.6.

Η νέα γενιά του Auris θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota στη Μεγάλη Βρετανία, παράλληλα με το Avensis.

{gallery}photos/29/news/TOYOTA-AURIS{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup