Από την 1η του περασμένου Ιουνίου, η DS αποτελεί ξεχωριστό brand στον όμιλο PSA, ωστόσο αυτό δεν βοήθησε τις πωλήσεις, που κατέγραψαν πτώση. Η μεγαλύτερη σημειώθηκε στην Ευρώπη κατά 21%, στις 50.056 μονάδες, ενώ στον αντίποδα, οι βελτιωμένες επιδόσεις στην αγορά της Κίνας, περιόρισαν τη μείωση σε παγκόσμιο επίπεδο στο 10%.
Ως κυριότεροι παράγοντες που οδήγησαν στη μείωση των πωλήσεων, θεωρούνται η ηλικία των μοντέλων -ιδίως των DS3 και DS4-, καθώς και ο έντονος και νεότερος ανταγωνισμός, όπως το Mini.