Την καινούργια Cayman, που είναι η 3η στη σειρά, παρουσίασε η Porsche στο LA, ολοκληρώνοντας έτσι τη ριζική ανανέωση της γκάμας της.
Η νέα Cayman λοιπόν παραμένει αυστηρά διθέσια και έχει μεγαλώσει σχεδόν σε όλες τις διαστάσεις της. Το αποτέλεσμα είναι, σε συνδυασμό και με τις πιο χαρακτηριστικές γραμμές, το μεγαλύτερο πλάτος, το αυξημένο μεταξόνιο και τα ακόμα πιο μεγάλα μετατρόχια, μια ακόμα πιο δυναμική παρουσία. Η οποία μπροστά χαρακτηρίζεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τους ιδιαίτερους προβολείς.
Το εσωτερικό εμφανίζεται πιο μοντέρνο, πιο ποιοτικό και πολυτελές, ενώ αισθητικά ακολουθεί τα χνάρια που λάνσαρε η Panamera και ακολουθήσαν όλα τα καινούργια μοντέλα της μάρκας. Έτσι η κονσόλα είναι φαρδιά και υπό κλίση, ενώ και εδώ φιλοξενεί πολλά μπουτόν και χειριστήρια.
Όπως το συνηθίζει η Porsche θα υπάρχει η απλή Cayman, όσο μπορεί βέβαια να θεωρηθεί απλή και η Cayman S. Η πρώτη κινείται από ένα 6κύλινδρο boxer 2.700 κυβικών. Τοποθετημένος στο κέντρο αποδίδει 275 ίππους και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 5,4 δεύτερα με το πακέτο Sport Chrono –εδώ ας μην ξεχνάμε πως η Porsche είναι κορυφαία στη δημιουργία και πώληση εξτρά- και μια τελική σχεδόν 270 χλμ./ ώρα.
Η Cayman S είναι 3.400 κυβικών, έχει 325 ίππους και φυσικά ακόμα καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 4,7”, πάντα με το Sport Chrono, τελική 283), ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι πέρα από το βάρος κατά 30 κιλά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, μειώθηκε και η κατανάλωση των νέων Cayman κατά περίπου 15%, ανεξάρτητα από το αν διαθέτουν χειροκίνητο κιβώτιο ή PDK. Nicht schlecht, για ένα αυτοκίνητο που αν μη τι άλλο έχει ξεκάθαρο σπορ χαρακτήρα και προσανατολισμό…
Όσο για τις πωλήσεις της νέας Cayman θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη, σε τιμές πιο υψηλές σε σχέση με αυτές της προηγούμενης γενιάς, αλλά και με εμπλουτισμένο εξοπλισμό.
{gallery}photos/31/news/NEW-PORSCHE-CAYMAN{/gallery}
{youtube}fdI4JN4SIOg{/youtube}