Σύνδεση

Jaguar

JAGUAR XFR-S

jaguar-xfr-s-1

Μπορεί η εικόνα μιας τετράθυρης Jaguar που πάει με τις πάντες και έχει και στο πίσω μέρος της μια αεροτομή που δεν είναι ενδεικτικό του class να μην είναι συνηθισμένη, όμως από εδώ και στο εξής θα είναι δεδομένη. Για την XFRS που σίγουρα διαθέτει την αεροτομή που λέγαμε μαζί με έναν διαχύτη, ένα επιθετικό εμπρός μέρος που χαρακτηρίζεται από τους μεγάλους αεραγωγούς και 20άρες ζάντες και εξίσου σίγουρα μπορεί να κινηθεί με τις πάντες αν ο οδηγός της το θελήσει.

Η δύναμη πάντως δεν θα του λείψει, μια και εδώ ο γνωστός V8 των 5.0 λίτρων της μάρκας με τον Kompressor έχει δεχθεί τις περιποιήσεις και της εξελίξεις των μηχανικών και φτάνει τους 550 ίππους και τα 680 Nm ροπής. Που καταλήγουν στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με σπορ ρυθμίσεις.

Με όλα αυτά τα άλογα η XFR-S, χρειάζεται μόλις 4,6 δεύτερα για να φτάσει από στάση τα 100, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ ώρα και βέβαια πετάει το γάντι στις απανταχού BMW M5, Mercedes E63 AMG και Audi RS6.

Το ποιός θα το σηκώσει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, ενώ στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα συνυπάρχουν με τη διάχυτη πολυτέλεια και το κλασικό βρετανικό στυλ. Not bad at all, ενώ οι Άγγλοι δεν έχουν ανακοινώσει ούτε την έναρξη των πωλήσεων και φυσικά ούτε και την τιμή της XFR-S, που μετά την αντίστοιχη XK είναι η δεύτερη της συνομοταξίας των Jaguar R-S.

{gallery}photos/31/news/JAGUAR-XFR-S{/gallery}


Επόμενο:

SMART FORTWO FORJEREMY

Μη χάσεις:

ΝΕΑ PORSCHE CAYMAN

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup