Σύνδεση

Jaguar

JAGUAR XFR-S

jaguar-xfr-s-1

Μπορεί η εικόνα μιας τετράθυρης Jaguar που πάει με τις πάντες και έχει και στο πίσω μέρος της μια αεροτομή που δεν είναι ενδεικτικό του class να μην είναι συνηθισμένη, όμως από εδώ και στο εξής θα είναι δεδομένη. Για την XFRS που σίγουρα διαθέτει την αεροτομή που λέγαμε μαζί με έναν διαχύτη, ένα επιθετικό εμπρός μέρος που χαρακτηρίζεται από τους μεγάλους αεραγωγούς και 20άρες ζάντες και εξίσου σίγουρα μπορεί να κινηθεί με τις πάντες αν ο οδηγός της το θελήσει.

Η δύναμη πάντως δεν θα του λείψει, μια και εδώ ο γνωστός V8 των 5.0 λίτρων της μάρκας με τον Kompressor έχει δεχθεί τις περιποιήσεις και της εξελίξεις των μηχανικών και φτάνει τους 550 ίππους και τα 680 Nm ροπής. Που καταλήγουν στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με σπορ ρυθμίσεις.

Με όλα αυτά τα άλογα η XFR-S, χρειάζεται μόλις 4,6 δεύτερα για να φτάσει από στάση τα 100, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ ώρα και βέβαια πετάει το γάντι στις απανταχού BMW M5, Mercedes E63 AMG και Audi RS6.

Το ποιός θα το σηκώσει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, ενώ στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα συνυπάρχουν με τη διάχυτη πολυτέλεια και το κλασικό βρετανικό στυλ. Not bad at all, ενώ οι Άγγλοι δεν έχουν ανακοινώσει ούτε την έναρξη των πωλήσεων και φυσικά ούτε και την τιμή της XFR-S, που μετά την αντίστοιχη XK είναι η δεύτερη της συνομοταξίας των Jaguar R-S.

{gallery}photos/31/news/JAGUAR-XFR-S{/gallery}


Επόμενο:

SMART FORTWO FORJEREMY

Μη χάσεις:

ΝΕΑ PORSCHE CAYMAN

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup