Τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται πιο προσιτά από τα συμβατικά, καθώς η μείωση των τιμών τους σε όλη την Ευρώπη τα καθιστά μια ιδιαίτερα ελκυστική επιλογή. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις κοστίζουν λιγότερο από τα diesel και μειώνουν τη διαφορά τιμής από αυτά της βενζίνης.
Η τάση αυτή οφείλεται κυρίως στην πιο γρήγορη απομείωση της αξίας μεταπώλησης των ηλεκτρικών καθώς και στην αυξημένη προσφορά μεταχειρισμένων από εταιρικές μισθώσεις. Στη Γερμανία, η μέση αξία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ηλικίας 2 έως 4 ετών έχει μειωθεί από 10 έως 15% μέσα σε ένα έτος, ενώ παρόμοια πτωτική πορεία καταγράφεται τόσο στη Γαλλία και την Ολλανδία όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Αντίθετα, τα diesel διατηρούν υψηλότερες τιμές, καθώς η προσφορά τους μειώνεται λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών και σταδιακής απόσυρσης από την αγορά. Τα βενζινοκίνητα εξακολουθούν να είναι ελαφρώς φθηνότερα από τα ηλεκτρικά, όμως η διαφορά αυτή μειώνεται συνεχώς, ιδιαίτερα στις χώρες που προσφέρουν ισχυρά κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση.
Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα προσιτών μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων επηρεάζει ήδη τις αγοραστικές τάσεις. Μελέτες δείχνουν πως το ενδιαφέρον των καταναλωτών αυξάνεται, κυρίως στις χώρες όπου οι υποδομές φόρτισης βελτιώνονται και η μείωση του κόστους καυσίμου καθιστά τα ηλεκτρικά πιο συμφέρουσα επιλογή. Παρόλα αυτά, εξακολουθούν να υπάρχουν ανησυχίες για τη μακροχρόνια αντοχή των μπαταριών και τις πιθανές φορολογικές επιβαρύνσεις στη φόρτιση και χρήση ηλεκτρικών οχημάτων.
