Σύνδεση

Featured

Νέο VW Golf: αυτά είναι τα πρώτα επίσημα σκίτσα της 8ης γενιάς του

Η VW θα παρουσιάσει επίσημα τη νέα γενιά, την 8η κατά σειρά, του διαχρονικού best seller της, του VW Golf, σε δύο εβδομάδες ακριβώς, στις 24 Οκτωβρίου. Και για να γεφυρώσει το χρονικό διάστημα μέχρι τότε έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα επίσημα σκίτσα του. Από τα οποία βλέπουμε πως το γνωστό και καθιερωμένο σχήμα, κατά την προσφιλή τακτική της γερμανικής εταιρείας, σε άλλαξε αλλά εξελίχθηκε στο πιο μοντέρνο και δυναμικό.

Πιο μεγάλες, όπως βλέπουμε από το σκίτσο αλλά και από τις πληροφορίες που έχουμε, αναμένονται οι αλλαγές στο εσωτερικό. Με ένα πλήρως αναμορφωμένο ταμπλό στο οποίο ο πίνακας οργάνων, που θα είναι ψηφιακός -με περισσότερες φυσικά δυνατότητες και επιλογές στις πιο πλούσιες εκδόσεις- θα αποτελεί οπτικά μια ενιαία, χορταστική στο μάτι, επιφάνεια με την οθόνη του συστήματος infotainment.

Άλλωστε το infotainment, η διαρκής διασύνδεση με το διαδίκτυο και η υποβοήθηση του οδηγού -θα υπάρχει τόσο δυνατότητα ημι- αυτόνομης οδήγησης όσο και αυτόματης στάθμευσης, μαζί με τις online υπηρεσίες και δυνατότητες είναι οι τομείς στους οποίους δόθηκε ιδιαίτερα έμφαση από τους μηχανικούς της μάρκας κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου.

Οι κινητήρες αναμένεται να ξεκινούν από τα 1.000 κυβικά για τα σύνολα βενζίνης και από τα 1.500 για αυτά του πετρελαίου. Σε συνδυασμό με τον 1.5 TSI θα υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) γεννήτριας- μίζας με ιμάντα σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, ενώ αντίστοιχο σύστημα θα υπάρχει και στον 1.5 TDI αλλά με το κλασικό ηλεκτρικό κύκλωμα των 12V. Ο 2.0 TDI θα είναι ο EVO, με τον Twin Dosing δηλαδή με το διπλό ψεκασμό AdBlue. Στην πορεία αναμένεται τόσο το GTI με κινητήρα 2.000 κυβικών και περί τους 300 ίππους, καθώς και το plug-in υβριδικό GTE.

Περισσότερα όσο θα πλησιάζουμε στις 24 Νοεμβρίου, οπότε μείνετε συντονισμένοι στο carzine.gr

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup