Σύνδεση

F1

F1: σταματά η εξέλιξη των V6 των 1.600 κ.εκ., αυξάνεται η συμβολή του υβριδικού μέρους από 20 σε 50%;

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλες οι ομάδες της Φόρμουλα 1 είναι το αυξημένο κόστος. Αυτός είναι και ο λόγος που οι κανονισμοί που αφορούν τους κινητήρες δεν θα αλλάξουν μέχρι το 2024 (η FIA ήθελε από το 2021 μια πιο φτηνή εκδοχή των σημερινών συνόλων χωρίς το MGU-H) ενώ ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια να «παγώσει» η εξέλιξη του V6 των 1.600 κυβικών έως το 2021.

Παράλληλα θα μπορούσε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη συμβολή του υβριδικού τμήματος του συστήματος πρόωσης. Αυτή τη στιγμή η MGU-K συμβάλλει στο 20% της συνολικής απόδοσης, ενώ θα μπορούσε, κατά τον επικεφαλής της Mercedes Toto Wolff να φτάσει μέχρι και το 50%.

Το εμπόδιο στο «πάγωμα» της εξέλιξης των V6 είναι πως δεν βρίσκονται όλοι στο ίδιο επίπεδο από πλευράς απόδοσης. Ο κινητήρας της Honda υπολείπεται σε σχέση με όλους τους άλλους, ενώ αυτοί των Mercedes και Renault συγκριτικά με αυτόν της Ferrari που είναι στην κορυφή. Σύμφωνα με υπολογισμούς των Γερμανών και Γάλλων το σύνολο της Ferrari είναι κατά 50 ίππους πιο ισχυρό, ενώ οι ίδιοι οι Ιταλοί υπολογίζουν την διαφορά από 10 έως 20 ίππους (οπότε είναι σίγουρα 50+…).

Ένα άλλο μέτρο που μάλλον θα υιοθετηθεί είναι το όριο ωρών στις δοκιμές των κινητήρων στο δυναμόμετρο, ακριβώς όπως υπάρχει όριο για τις ώρες χρήσης αεροδυναμικών σηράγγων. Και αυτό γιατί μπορεί να επιτρέπεται σύμφωνα με τους κανονισμούς η χρήση μόνο 6 κινητήρων ανά ομάδα και σαιζόν, αλλά ετησίως κάθε κατασκευαστής φτιάχνει περίπου 150 κινητήρες. Ακριβώς γιατί υπάρχουν οι συνεχείς δοκιμές στο δυναμόμετρο. Μάλιστα σε σχετική έρευνα της FIA οι κατασκευαστές κινητήρων παραδέχθηκαν πως τα σύνολά τους λειτουργούν νυχθημερόν στα δυναμόμετρα.

Στον περιορισμένο των ωρών έχουν συμφωνήσει οι πάντες, ενώ αυτό που μένει να καθοριστεί είναι το ύψος των ωρών. Το συγκεκριμένο μέτρο, πάλι σύμφωνα με τον Toto Wolff θα μείωνε το κόστος κατά 5%.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup