Σύνδεση

Featured

Νέα Porsche Cayenne: αυτή είναι και επίσημα (Video)

Μετά τις διαρροές και η επίσημη πρεμιέρα της νέας Porsche Cayenne, η εμφάνιση της οποίας ναι μεν δείχνει με την πρώτη ματιά σαν ένα facelift, έστω και εκτεταμένο της προκατόχου της, αλλά στην ουσία τα πάντα είναι καινούργια.Ξεκινώντας από το πλαίσιο που είναι το ίδιο με αυτό των Bentley Bentayga και Audi Q7, ενώ από πλευράς διαστάσεων το μήκος της έχει μεγαλώσει κατά 63 χιλιοστά φτάνοντας τα 4,918 μέτρα. Το ύψος αντίθετα έχει μειωθεί κατά 9 χιλιοστά, κάτι που σε συνδυασμό με τη νέα πιο χαμηλή μάσκα και την κλίση της οροφής την κάνουν να δείχνει πιο σικ και δυναμική.

Το πίσω μέρος της είναι σαφώς επηρεασμένο από την αισθητική της Panamera, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό της με την ιδιαίτερα κονσόλα, την οθόνη των 12,3 ιντσών και το νέο πίνακα οργάνων. Ο τελευταίος έχει παραδοσιακά στο κέντρο του το στροφόμετρο που είναι και το μόνο αναλογικό όρφανο και περιβάλλεται από δύο ελεύθερα προγραμματιζόμενες οθόνες 7,0 ιντσών.

Οι χώροι, παρά το ότι το μεταξόνιο έμεινε κάτω από τα 2,90 μέτρα, για την ακρίβεια στα 2,895, έχουν μεγαλώσει αισθητά. Ενδεικτικό για το τελευταίο τα 770 λίτρα (+100) της ελάχιστης χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ. Στα πολλά συστήματα υποβοήθησης έχει προστεθεί και ένα νυχτερινής όρασης που λειτουργεί με θερμική, ενώ υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες online υπηρεσιών και διασύνδεσης κινητών.

Η ανάρτηση -οι στάνταρ τροχοί είναι 19 ιντσών και διαθέσιμες είναι ζάντες μέχρι και 21 ιντσών- είναι καινούργια και στους δύο άξονες και διαθέτει ενεργά αμορτισέρ, ενώη λίστα των εξτρά περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την πνευματική ανάρτηση με τα αρκετά προγράμματα λειτουργίας, την τετραδιεύθυνση και το σύστημα μείωσης των κλίσεων της Porsche, που για τη λειτουργία του χρειάζεται και παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.

Η νέα Porsche Cayenne των 1.965 κιλών (-65 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά) θα είναι αρχικά διαθέσιμη με δύο εξακύλινδρα σύνολα 3.000 κυβικών. Ο στάνταρ turbo V6 αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm (0-100 χλμ./ ώρα σε 6,2 δεύτερα, με το εξτρά πακέτο Chrono 5,9 δεύτερα, τελική 245), ενώ αυτός της Cayenne S είναι bi-turbo με 450 ίππους και 520 Nm. Που κατεβάζουν το 0-100 στα 4,9 δεύτερα με το πακέτο Chrono και εξασφαλίζουν τελική 265 χλμ./ ώρα. Στην πορεία θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις, της υβριδικής συμπεριλαμβανομένης.

Η νέα Porsche Cayenne ξεκινά στη Γερμανία από τις 74.828 ευρώ, ενώ η Cayenne S κοστίζει 17.136 ευρώ επιπλέον.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured