Σύνδεση

Featured

ΝΕΑ PORSCHE PANAMERA: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ 113.027 ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ΒΙΝΤΕΟ)

Μετά τις διαρροές η επίσημη πρεμιέρα για τη νέα, 2η κατά σειρά, γενιά της λιμουζίνας της Porsche, την Panamera, η οποία έχει αποκτήσει μια πιο δυναμική εμφάνιση -είναι πλέον λίγο πιο χαμηλή, στα 1,427 μέτρα- διατηρώντας το χαρακτηριστικό στυλ του αμαξώματός της.

Το οποίο έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε μήκος (+34 χιλιοστά, το σύνολο σχεδόν 5,05 μέτρα), έχει πλέον μικρότερους προβόλους και πιο έντονες ακμές, ενώ τα στενόμακρα πίσω φώτα παραπέμπουν στην τελευταία εκδοχή της 911.

Η βάση της νέας Porsche Panamera είναι το μεταβλητό πλαίσιο MSB που μειώνει το βάρος έως και κατά 50 κιλά -η 4S ζυγίζει από 1.850 κιλά, ενώ η turbo και η 4S Diesel 1.995 και 2.050 αντίστοιχα- και χρησιμοποιείται ήδη στην Bentley Bentayga και στο Audi Q7. Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, που έχει να κάνει και με το νέο πλαίσιο, είναι το πιο χαμηλό, κατά 7,7 εκατοστά κατώφλι του πορτμπαγκάζ, το μέγεθος του οποίου φτάνει πλέον τα 495 λίτρα, που είναι 55 περισσότερα σε σχέση με την 1η γενιά.

PORSCHE-PANAMERA-2017 (33)

Γενικά πάντως οι χώροι στο εσωτερικό είναι μεγαλύτεροι, χάρη και στην αύξηση του μεταξονίου κατά 3 εκατοστά, ενώ στο διάκοσμο κυριαρχεί η μεγάλη αοθόνη αφής των 12,3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για τη νέα γενιά του PCM (Porsche Communication Management). Οθόνες αφής υπάρχουν και για τους 2 που κάθονται πίσω, ενώ η κονσόλα αυτή καθαυτή είναι, όπως και στην πρώτη γενιά, εντυπωσιακά φαρδιά με έναν σχετικά ογκώδη επιλογέα και μια σειρά από διακόπτες αφής. Σχεδιαστικό high light είναι και οι δύο ποτηροθήκες στην κονσόλα που όταν δεν χρησιομοποιύντα λειτουργούν ως υποβραχιόνιο, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει το κέντρο του ένα αναλογικό στροφόμετρο και δύο οθόνες 7 ιντσών με πολλαπλές ενδείξεις.

Η Panamera turbo κινείται από το νέο biturbo V8 των 4.000 κυβικών, που αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm, με 0-100 να έρχεται, με το Sport Chrono, σε  μόλις 3,6 δεύτερα. Η βασική έκδοση είναι η V6 2.9 με 440 άλογα και 550 Nm και 0-100 σε 4,2 δεύτερα (τελική 289 χλμ./ώρα). Τελευταία και πιο οικονομική από πλευράς κατανάλωσης η 4S Diesel με τον biturbo V8 των 422 ίππων και των 850 Nm, που επιτρέπει στην Porsche να κάνει λόγο για την πιο γρήγορη πετρελαιοκίνητη λιμουζίνα του κόσμου, μιας και το 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,7 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 285, την ίδια στιγμή που η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 5,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

PORSCHE-PANAMERA-2017 (4)

Όλες οι Panamera έχουν στάνταρ τετρακίνηση, ενώ ντεμπούτο κάνει και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων της ZF που μελλοντικά θα συνδυάζεται και με την υβριδική εκδοχή. Η ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, είναι στάνταρ πνευματική και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη (PASM- Porsche Active Suspension Management), ενώ υπάρχουν το σύστημα ελέγχου και παραμετροποίησης PDCC Sport (Porsche Dynamic Chassis Control Sport) με χαρακτηριστικά PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus), ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδοι, κεραμικά δισκόφρενα PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) με δίσκους 420 χιλιοστών και 10πίστονες δαγκάνες, νέα ηλεκτρομηχανική κρεμαγέρα και για πρώτη φορά ενεργητική τετραδιεύθυνση (όπως στις 918 Spyder και 911 Turbo). Μάλιστα, για να ανταπεξέλθει η Panamera στις απαιτήσεις σε ηλεκτρική ενέργεια το δίκτυο της ανάρτησης λειτουργεί σε 48 V. 

Στη Γερμανία μπορεί κανείς ήδη να παραγγείλει τη νέα Porsche Panamera, σε τιμές που ξεκινούν από τις 113.027 ευρώ για την 4S, από 116.954 ευρώ για την 4S Diesel και από 153.011 ευρώ για την turbo, ενώ οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για το Νοέμβριο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup