H Mercedes συμπληρώνει τη γκάμα των πιο μικρών μοντέλων της με καινούργιες εκδόσεις, από τις οποίες αυτή που παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και για την ελληνική αγορά είναι η CLA 180 CDI. Πρόκειται για τη νέα βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του όμορφου τετράθυρου κουπέ της γερμανικής εταιρείας, η οποία κινείται από τον τετρακύλινδρο turbo των 1.500 κυβικών που χρησιμοποιείται και στην Α160 CDI. Πρόκειται για το γνωστό και επιτυχημένο σύνολο της Renault, που κινεί από το Clio μέχρι και το Megane καθώς και μοντέλα της Nissan (Juke, Qashqai), αποδίδει για την περίσταση 109 ίππους και 260 Nm ροπής και παρουσιάζει μια επίσημη μέση κατανάλωση της τάξης των 3,9 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις της CLA 180 CDI σημειώστε ένα 11,6 για το 0-100 και μια τελική 205.
Σαφώς πιο γρήγορες είναι οι CLA 250 Sport και CLA 250 Sport 4Matic, με το δίλιτρο κινητήρα βενζίνης των 211 ίππων. Το Sport συνίσταται σε εμπρός ανάρτηση σχεδίασης AMG, ανάλογα προσαρμοσμένη πίσω ανάρτηση, καθώς και σε επιμέρους ρυθμίσεις σε κινητήρα και κιβώτιου για χάρη του σπορ χαρακτήρα. Αισθητικά η εμφάνιση είναι η γνωστή AMG Sport με κάποια επιπλέον στοιχεία, ενώ το 4Matic είναι φυσικά ένδειξη για τετρακίνηση. Αντίστοιχη έκδοση 250 Sport 4Matic θα έχει και η A-Class.
Γιάννης Σκουφής