Σύνδεση

Mazda

Mazda: στάνταρ το καινούργιο G-Vectoring Control Plus (GVC Plus)

Η Mazda πρόσθεσε το G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) στο σύστημα Skyactiv-Vehicle Dynamics1. Το GVC Plus είναι η δεύτερη γενιά τεχνολογίας ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος που αναπτύσσει η Mazda.

Το GVC Plus, έχοντας ως βάση το G-Vectoring Control, το οποίο εξασφαλίζει ομαλή συμπεριφορά και ολοκληρωμένο έλεγχο στο όχημα, προσθέτει αμεσότερο έλεγχο της στιγμιαίας περιστροφής του οχήματος, επιδρώντας επιπλέον μέσω των φρένων. Στη διάρκεια μίας στροφής, το GVC Plus εφαρμόζει ελαφρά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, καθώς το τιμόνι επιστρέφει στην κεντρική θέση.

Με τον τρόπο αυτό επιτρέπει στο όχημα να επιστρέψει με μεγαλύτερη σταθερότητα σε ευθεία πορεία, αξιοποιώντας την αδράνεια της ελαφράς αυτής πέδησης. Έτσι, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα σε χειρισμούς αποφυγής έκτακτης ανάγκης και παρέχει περισσότερη ασφάλεια σε καταστάσεις οδήγησης όπως, αλλαγή λωρίδας με υψηλή ταχύτητα ή ακόμα και οδήγησης σε ολισθηρό οδόστρωμα. Όλα τα Mazda θα διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους τη νέα τεχνολογία GVC Plus.

Η πρώτη γενιά του G-Vectoring Control ήταν το πρώτο σύστημα ελέγχου παγκοσμίως που χρησιμοποιούσε τη μεταβολή της παραγόμενης ροπής του κινητήρα, ανταποκρινόμενο στις μεταβολές διεύθυνσης του τιμονιού, ώστε να παρέχει ολοκληρωμένο έλεγχο στις διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις επιτάχυνσης, βελτιστοποιώντας το εφαρμοζόμενο κάθετο φορτίο σε κάθε τροχό για ομαλή και άνετη κίνηση του οχήματος.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota