Σύνδεση

Featured

Πόσο μεγάλες είναι οι οικονομικές απώλειες των ομίλων Volkswagen και Daimler το 1ο τρίμηνο του 2020 λόγω του κορονοϊού;

H αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να κάνει τα πρώτα της βήματα προκειμένου να ανακάμψει από την κρίση που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορονοϊού, ενώ η ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2020 δείχνει το μέγεθος του προβλήματος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο όμιλος της Volkswagen, που ανακοίνωσε τα δικά του οικονομικά αποτελέσματα για τους τρεις πρώτους μήνες της χρονιάς που διανύουμε.

Σε αυτό το χρονικό διάστημα λοιπόν και σε παγκόσμιο επίπεδο ο γερμανικός όμιλος παρέδωσε 23% λιγότερα αυτοκίνητο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό. Σε απόλυτα νούμερα 2,0 εκατομμύρια μονάδες έναντι 2,6 πέρυσι. Αντίστοιχα ο τζίρος μειώθηκε κατά 8,3%, από τα 60 δις ευρώ πέρυσι στα 55,1, ενώ αυτά που καταρρακώθηκαν κυριολεκτικά ήταν τα κέρδη.

Τα οποία εμφανίζονται μειωμένα κατά 81.4%, από τα 4,8 δις ευρώ του 2019 στα 0,9 δις του 2020. Αντίστοιχα το καθαρό αποτέλεσμα προ φόρων είναι 0,7 δις ευρώ (από 4,1).

Σε υψηλά επίπεδα, αλλά αισθητά μειωμένα σε σχέση με το 2019, έχει διατηρηθεί η ρευστότητα του γερμανικού ομίλου, ο οποίος έχει άμεσα διαθέσιμα 17,8 δις ευρώ (από 21,3).

Οι εκτιμήσεις για το υπόλοιπο της χρονιάς δεν διαφοροποιούνται σημαντικά από τα δεδομένα του πρώτου εξαμήνου, καθώς προβλέπουν τόσο τη συνολική μείωση των πωλήσεων όσο και την πτώση των κερδών. Ίσως όχι κατά 80+% όπως στο πρώτο εξάμηνο αλλά κατά ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό.

Ανάλογες είναι και οι προβλέψεις για τη Mercedes και κατά συνέπεια τον όμιλο της Daimler στον οποίο ανήκει.

Το πρώτο τρίμηνο του 2020 οι πωλήσεις της Mercedes, αφορούν επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα, μειώθηκαν κατά 17% (από τις 773.800 μονάδες του 2019 στις 644.300 του 2020). Ο τζίρος έπεσε κατά 6%, από τα 39,7 δισεκατομμύρια ευρώ στα 37,2, ενώ το κέρδος του περιορίστηκε σε μόλις 168 εκατομμύρια ευρώ. Όταν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019 ήταν 2,140 δις ευρώ.

Στη Mercedes πάντως, η οποία είχε αντιμετωπίσει και πέρυσι θέματα μείωσης των κερδών της, δείχνουν ικανοποιημένοι τόσο από το ότι το οικονομικό αποτέλεσμα του τριμήνου δεν ήταν αρνητικό όσο και από την ρευστότητας του ομίλου, που είναι της τάξης των 9,0 δις ευρώ (τέλος του 2019: 11,0)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup