Σύνδεση

F1

MERCEDES F1: ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 4 ΣΤΑ 4 GP (ΒΙΝΤΕΟ)

H Mercedes τα έχει πάει καλύτερα από καλά στα 4 πρώτα Γκραν Πρι της νέας σαιζόν, κάνοντας τα 4 στα 4 και επιβεβαιώνοντας έτσι πανηγυρικά τις φήμες που την ήθελαν να έχει το προβάδισμα σε ότι αφορά τους κινητήρες.

Τους νέους turbo V6 των 1.600 κυβικών με την υβριδική τεχνολογία, που ουσιαστικά ήταν λευκό χαρτί για την F1, ενώ επιπρόσθετες δυσκολίες δημιουργούν τόσο οι περιορισμοί στην κατανάλωση όσο και στη ροή του καυσίμου –θυμηθείτε την ακύρωση του Daniel Ricciardo στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο.

Στο βίντεο που ακολουθεί βλέπουμε τις ιδιαιτερότητες των νέων κινητήρων καθώς και κάποια από τα σημεία στα οποία οι μηχανικοί της Mercedes έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup