Σύνδεση

Featured

Ποιό ήταν το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου πριν το Koenigsegg Agera RS;

To Koenigsegg Agera RS είναι πλέον με 447,19 χλμ./ ώρα το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου -ανεξάρτητα από το ύψος της παραγωγής του- αλλά στην ουσία δεν αντικατέστησε στην κορυφή της λίστας αυτής τη Bugatti Veyron. Κι αυτό γιατί υπάρχει ένα άλλο αυτοκίνητο που είναι έστω και για λίγο πιο γρήγορο από τη Vetron. Μάλιστα είχε πετύχει και αυτό το ρεκόρ του σε δημόσιο δρόμο -η Veyron Super Sport μετρήθηκε στην πίστα Ehra-Lessien του ομίλου Volkswagen, που έχει μια ευθεία μήκους 8,7 χιλιομέτρων- και μάλιστα πριν από μερικές δεκατίες.

Το δεύτερο λοιπόν πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο πλέον είναι η Mercedes W 125 Rekordwagen, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, που πριν από σχεδόν 80 χρόνια, συγκεκριμένα στις 28 Ιανουαρίου του 1938, πέτυχε ταχύτητα 432,70 χλμ./ ώρα.

Πίσω από το τιμόνι της ήταν ο τότε πρώτος οδηγός της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes, που με τα Ασημένια Βέλη κυριαρχούσε στα Γκραν Πρι της εποχής, Rudolf Caracciola. Το ρεκόρ επιτεύχθηκε στην ολοκαίνουργια τότε Autobahn που συνέδεε τη Φρανκφούρτη με το Ντάρμσταντ και η ταχύτητα που προέκυψε είναι, σύμφωνα με τους τύπους, ο μέσος όρος των δύο κατευθύνσεων.Προκειμένου να μπορεί να επιτευχθεί το ρεκόρ η W 125 είχε ένα ιδιαίτερα αεροδυναμικό αμάξωμα, με σφηνοειδές πίσω μέρος και εξαιρετικά μικρούς αεραγωγούς μπροστά, που συμβάλλουν στην επίτευξη ενός συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,157. Με τον τρόπο αυτό ο κινητήρας έχει στη διάθεσή του μόνο την ποσότητα αέρα που χρειάζεται για να λειτουργήσει, ενώ η ψύξη του εξασφαλιζόταν από ένα δοχείο 500 λίτρων γεμάτο με πάγο και νερό γύρω από το ψυγείο του.

Ο κινητήρας αυτό καθαυτός ήταν ένας V12 5.577 κυβικών, ο οποίος με τη βοήθεια δύο μηχανικών υπερσυμπιεστών (Kompressor) απέδιδε 736 ίππους.

H Mercedes W 125 Rekordwagen, το original αυτοκίνητο και όχι κάποια ρέπλικα, βρίσκεται σήμερα στο εντυπωσιακό μουσείο της Mercedes στην Στουτγκάρδη.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup