Σύνδεση

Mazda

Η MAZDA ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

H Mazda επιστρέφει επίσημα στη χώρα μας, καθώς η Mazda Ελλάδος, όπως ονομάζεται επίσημα, ανακοίνωσε το νέο της διευθυντή καθώς και 26 συνολικά νέα σημεία επισκευής και εξυπηρέτησης (αρχικά ήταν 10) των περίπου 100.000 αυτοκινήτων της μάρκας που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Έτσι λοιπόν η Mazda Ελλάδος ανακοίνωσε πως «…ο Αρτέμης Ξαγοράρης είναι ο νέος Διευθυντής Ελλάδος της Mazda, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των επίσημων επισκευαστών αυξάνεται σε 26. Η Mazda ενισχύει τις πρωτοβουλίες της για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και την προστασία τους από τις παραβάσεις κατά του εμπορικού της σήματος».

Mazda Austria

Η ολοκληρωμένη λίστα με τις διευθύνσεις όλων των επίσημων επισκευαστών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com, ενώ ο κ. Ξαγοράρης, ο οποίος έχει σπουδές στη Μηχανολογία Αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο και διαθέτει εργασιακή εμπειρία 27 ετών σε θέσεις διοίκησης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και ειδικότερα στην εξυπηρέτηση πελατών και στην ανάπτυξη δικτύων δήλωσε: «Φιλοδοξία μου είναι να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό δίκτυο το οποίο θα αντικατοπτρίζει την ποιότητα και τη φιλοσοφία της Mazda. Εγγυόμαστε στους πελάτες μας επαγγελματική και άμεση εξυπηρέτηση. Τα συνεργεία μας είναι σε θέση να επιδιορθώνουν τυχόν βλάβες από την πρώτη κιόλας στιγμή».

Οι 26 επίσημοι επισκευαστές προμηθεύονται ανταλλακτικά από την κεντρική Ευρωπαϊκή αποθήκη της Mazda στην Αυστρία, ενώ έχουν εκπαιδευτεί στα πιο σύγχρονα εργαλεία και τεχνολογίες, ενώ ακόμα δεν έχει ανακονωθεί κάτι για την πώληση των νέων μοντέλων της ιπαωνικής εταιρείας.

Περικλής Στέφος

MAZDA-MX-5-2

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    παλλογλου θοδωρησ

    01/07/2015 στις 8:30 μμ

    θα ήθελα να πω πως οσο αργοπορεί η δημιουργία μιας επίσημης αντιπροσωπείας και στοκ αποθήκευση ανταλλακτικών τα αυτοκίνητα που κατέχουμε χάνουν την αξιοπιστία τους για ευνόητους λογούς γιατί η μη εύρεση άμεσα καινούριων ανταλλακτικών μας οδηγεί στα μεταχειρισμένα η ιμητασιον.Ειμαι κατοχος ενός μχ5 του 2008 και ενώ το αυτοκίνητο θέλει μια μαγνητική κλειδαριά του οδηγού πρέπει να την προπληρώσω χωρείς να περνει κανίς την ευθηνή .Η μαζδα στην ελλαδα δε είχε ποτέ μια κάθετη μονάδα επισκευής και συντήρησης και αυτό είναι πραγματικά κριμα γιατί τα αυτοκίνητα της εταιρίας αυτής μηλάνε στην ψυχή.- ευχαριστώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup