Ο Lewis Hamilton απέδειξε την τεράστια εμπορική του αξία για τη Ferrari με μία και μόνο ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα.
Αφού πέρασε δύο ημέρες στο Maranello, ο Hamilton πραγματοποίησε 30 γύρους στην πίστα του Fiorano με την πιο παλία SF-23. Το γεγονός ότι βρέθηκε στο «κόκκινο» μονοθέσιο ενθουσίασε τους tifosi, οι οποίοι περίμεναν πως και πως αυτή τη στιγμή από τότε που ανακοινώθηκε η μετακίνησή του από τη Mercedes.
Ωστόσο, η πραγματική αξία του Hamilton για τη Ferrari δεν περιορίζεται στις επιδόσεις του στην πίστα, καθώς ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έχει ήδη αρχίσει να αποδεικνύει τη δυναμική του και εκτός αυτής.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, μια φωτογραφία του Hamilton με μία Ferrari F40 έγινε η πιο δημοφιλής ανάρτηση που έχει γίνει ποτέ στο Instagram με θέμα τη Φόρμουλα 1. Επιπλέον, μια φωτογραφία που ανέβασε στα προσωπικά του κοινωνικά δίκτυα, όπου εμφανιζόταν για πρώτη φορά με τη φόρμα της Ferrari, συγκέντρωσε περισσότερες από 11 εκατομμύρια προβολές στο Χ (πρώην Twitter) μέχρι την Πέμπτη.
Η ανάρτηση αυτή αναλύθηκε από τη Sponsorlytix, μια εταιρεία που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την παρακολούθηση της αξίας των χορηγιών στον αθλητισμό.
The racing world is abuzz as @LewisHamilton announces his move to the iconic @ScuderiaFerrari team! Sponsorlytix analysed his post on X, which generated over 8 million engagements, using our AI and algorithms to measure the brand values generated for the sponsors of the team:… pic.twitter.com/cSuXCGRalF
— Sponsorlytix (@sponsorlytix) January 22, 2025
Σύμφωνα με τα δεδομένα της, η συγκεκριμένη ανάρτηση, μόλις έφτασε τα 8 εκατομμύρια προβολές, είχε ήδη δημιουργήσει αξία περίπου 57.000 ευρώ για τον κύριο χορηγό της Ferrari, την HP, και περίπου 46.000 ευρώ για την ίδια τη ιταλική μάρκα.
Επίσης, εταιρείες όπως οι Shell, IBM, VGW, Ceva και PUMA επωφελήθηκαν από την έκθεση της ανάρτησης, με αξία που ξεπερνούσε τις 37.000 ευρώ για την καθεμία.
Και όλα αυτά προέκυψαν από μία και μόνο ανάρτηση, πριν καν ξεκινήσει η πρώτη αγωνιστική σεζόν του Hamilton με τη Scuderia. Αν και το πώς θα τα καταφέρει δίπλα στον Charles Leclerc παραμένει ζήτημα συζήτησης, είναι ήδη ξεκάθαρο ότι το κόστος της μετακίνησής του έχει ήδη αρχίσει να απομειώνεται.
Starting the week in the fast lane! 🏁 Whether it’s the roaring excitement of Formula 1 or the precision of motorsports, we’re driving innovation with real-time AI analytics to fuel the future of sports.
— Sponsorlytix (@sponsorlytix) January 20, 2025
From tracking high-speed sponsorship placements to delivering data that… pic.twitter.com/lerg9tTGky
