Σύνδεση

Hyundai

ΠΡΕΜΙΕΡΑ HYUNDAI i40 4Θ

hyundai-i40-4d-1

hyundai-i40-4d-1

Το νέο μεγάλο Hyundai, το i40, παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση της Βαρκελώνης, συμπληρώνοντας έτσι τη γκάμα, μιας και το στέισον είχε προηγηθεί στο Σαλόνι της Γενεύης.

Ακριβώς όπως και στο τελευταίο οι σχεδιαστές της Hyundai προχώρησαν και στο 4θυρο τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία ένα βήμα παρακάτω, συνδυάζοντας το fluidic sculpture design (επιτυχημένα δείγματά του τα iX35, iX20 και Veloster) με τη λογική των Premium Wings.

Τι σημαίνουν τα παραπάνω στην πράξη; Απλά ότι η καινούργια limo της Hyundai, που ακολουθεί κατά γράμμα το νέο σλόγκαν της μάρκας “Νew Thinking. New Possibilities” έχει σύγχρονη εμφάνιση και μια σιλουέτα αλά κουπέ, που αναμφίβολα κολακεύει την εικόνα της. Και ταυτόχρονα κρύβει και τις μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις, μιας και το μήκος φτάνει τα 4,74 μέτρα.

Το εξωτερικό μέγεθος μαζί με το μεταξόνιο των 2,77 μέτρων εξασφαλίζουν ιδιαίτερα άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (πορτμπαγκάζ: 503 λίτρα), ενώ ο διάκοσμος είναι και σύγχρονος και φροντισμένος. Παράλληλα ο βασικός εξοπλισμός πέρα από τα καθιερωμένα στην κατηγορία θα διαθέτει και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, καθώς και αναδιπλούμενα και θερμαινόμενα πίσω, μαζί με ένα αντιθαμβωτικό σύστημα για τις γυάλινες επιφάνειες.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 2 βενζίνης και 2 diesel (ο ένας είναι ο καινούργιος 2λιτρος GDI, της γενιάς Nu, που αποδίδει 177 ίππους), ενώ για την Ελλάδα ο πιο δημοφιλής όταν ξεκινήσουν οι πωλήσεις προς τα τέλη του 2011, αναμένεται να είναι ο 1.600 βενζίνης με τους 140 ίππους. Ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 της τάξης των 11,6”, ενώ διαθέτει και σύστημα stop& go, που εντάσσεται στο Blue Drive της Hyundai και μαζί με άλλα μέτρα (λάστιχα χαμηλού σνυντελεστή τριβής κύλισης και τον έλεγχο του πολλαπλασιαστή) περιορίζει τις εκπομπές CO2 μέχρι και στα 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

{gallery}photos/25/NEWS/HYUNDAI-i40-4D{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ OPEL ZAFIRA TOURER

Μη χάσεις:

ΝΕΑ BENTLEY CONTINENTAL GT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup