Πριν από λίγες μέρες παρουσιάστηκε επίσημα και στην Ελλάδα η καινούργια Bentley Continental GT, που μπορεί εκ πρώτης όψης να μην είναι το αυτοκίνητο της κρίσης, αλλά με μια πιο ψύχραιμη προσέγγιση θα διαπιστώσει κανείς πως το κοινό στο οποίο απευθύνεται μάλλον λίγο ασχολείται με αυτό.
Μια ψύχραιμη προσέγγιση είναι επίσης απαραίτητη προκειμένου να μη βιαστεί κανείς να τη χαρακτηρίσει ίδια με την προηγούμενη, που το 2003 ουσιαστικά αναγέννησε και εγκαινίασε τη νέα εποχή της Bentley.
Γεγονός είναι ότι μοιάζουν πολύ και αυτό είναι συνειδητή επιλογή, μιας και οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρείας με τους γερμανούς ιδιοκτήτες (τον όμιλο της Volkswagen δηλαδή) θεωρούν την προηγούμενη Continental GT iconic. Και δεν έχουν άδικο, ενώ για την καινούργια θεωρούν πως έχουν κάνει βήματα αναβάθμισης σε όλους τους τομείς. Από την εμφάνιση, μέχρι την πολυτέλεια και την προσοχή στη λεπτομέρεια.
Έτσι λοιπόν η Continental GT έχει πλέον ένα πιο ανάγλυφο αμάξωμα χάρη και στη νέα τεχνολογία διαμόρφωσης του αλουμινίου που χρησιμοποιείται στα εμπρός φτερά και στο πίσω καπό της, πιο όρθια και κατά συνέπεια πιο επιβλητική μάσκα, μαζί με νέους προβολείς με χαρακτηριστικό σχεδιασμό και φώτα ημέρας. Εξίσου χαρακτηριστική και η εικόνα του πίσω μέρους που παραπέμπει και στη Mulsanne.
Το εσωτερικό είναι ακόμα πιο πολυτελές και σύγχρονο αλλά και πιο άνετο, γεγονός που οφείλεται και στα καινούργια, πιο λεπτά αλλά ακόμα πιο αναπαυτικά εμπρός καθίσματα. Αυτό επιτεύχθηκε με τη βοήθεια αφρώδους υλικού νέας τεχνολογίας, ενώ παράλληλα πέρα από το να κρατούν τους εμπρός επιβάτες ξεκούραστους στηρίζουν καλά και τα σώματά τους.
Το τελευταίο είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο μιας και η καινούργια Continental GT ολοκληρώνει το 0-100 σε 4,6”, ενώ η τελική της φτάνει σχεδόν τα 320. Σε σχέση με την προκάτοχό της έχει και νέο αυτόματο κιβώτιο Quickshift, ενώ πλέον η κατανομή της ροπής στους δύο άξονες είναι σε ποσοστό 40:60 (πριν 50:50) για ακόμα πιο ισορροπημένη και σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Εδώ παίζουν ρόλο και τα μεγαλύτερα πλέον μετατρόχια, αλλά αυτά το πιθανότερο είναι πως θα απασχολήσουν λίγους από τους μελλοντικούς κατόχους του όμορφου κουπέ της Bentley.
Το συντριπτικό ποσοστό θα ασχοληθεί περισσότερο με το νέο εξαιρετικό σύστημα πλοήγησης που συνεργάζεται και με τα Google Maps, με το ηχοσύστημα της Naim και τις πρωτοποριακές κατά τους Βρετανούς δυνατότητές του (Dirac), με τις εξτρά ζάντες των 21 ιντσών (στάνταρ οι 20άρες) και με ότι άλλο τραβάει η ψυχή τους προκειμένου να τη διαμορφώσουν όπως θέλουν. Με το ανάλογο τίμημα βεβαίως, αλλά έτσι κι αλλιώς η τιμή εκκίνησης είναι ήδη ψηλή.
Επίσης θα ενδιαφερθούν αρκετά και για τον ανανεωμένο W12 των 6 λίτρων, που πλέον αποδίδει 575 ίππους και 700 Nm ροπής και μπορεί να καταναλώσει και βιο-αιθανόλη. Για το πραγματικό όμως νέο στο συγκεκριμένο τομέα θα πρέπει να κάνουν ακόμα λίγο υπομονή. Μέχρι το τέλος του 2011, όταν δηλαδή θα παρουσιαστεί ο νέος V8 των 4.000 κυβικών, που πέρα από πιο οικονομικός στην κτήση σε σχέση με τον W12 θα είναι και πιο καθαρός. Πιο συγκεκριμένα κατά 40%.
{gallery}photos/25/NEWS/BENTLEY-CONTINENTAL-GT{/gallery}