Σύνδεση

Opel

ΝΕΟ OPEL ZAFIRA TOURER

opel-zafira-tourer-1

Μπορεί η επίσημη πρεμιέρα της 3ης γενιάς του πρωτοποριακού πολυμορφικού της Opel να γίνει το Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης (15 έως 25/9), αλλά αυτό δεν εμπόδισε διόλου τη γερμανική εταιρεία να δώσει στη δημοσιότητα τόσο φωτογραφίες όσο και λεπτομέρειες για το νέο Zafira Tourer.

Του Zafira Tourer, που σύμφωνα με τις δηλώσεις των ανθρώπων της Opelθα εισάγει τις αξίες του Insignia στην κλάση των πολυμορφικών”. Γεγονός είναι ότι όσο χαρακτηριστικός και επιτυχημένος είναι ο σχεδιασμός του Insignia, άλλο τόσο φαίνεται να είναι και αυτός του Zafira Tourer. High light είναι το εμπρός του μέρος με τη χαρακτηριστική μάσκα και τους εξίσου χαρακτηριστικούς προβολείς, ενώ η αύξηση του μεταξονίου στα 2.760 χιλιοστά πέρα από τους χώρους κολακεύει και τη σιλουέτα το συνολικό μήκος της οποίας είναι 4,66 μέτρα.

Σε ότι αφορά τους χώρους τώρα, το Zafira Tourer παραμένει βέβαια 7θέσιο, με την τρίτη σειρά όπως και στις δύο προηγούμενες γενιές να βυθίζεται στο πάτωμα όταν δεν χρησιμοποιείται. Η καινοτομία του εξελιγμένου Flex-7, έτσι ονομάζει η Opel το σύστημα των καθισμάτων της, έγκειται στο ότι η 2η σειρά δεν αποτελείται πλέον από έναν πάγκο, αλλά από 3 ξεχωριστά καθίσματα, που όταν διπλώνουν γίνονται επίπεδα, αυξάνοντας έτσι τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από τα στάνταρ 710 λίτρα της 5θέσιας διάταξης (+65 σε σχέση με το γνωστό Zafira) στα 1860. Όταν δεν είναι διπλωμένα μπορούν να μετακινηθούν κατά 210 χιλιοστά κατά μήκος, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή ευελιξία, ενώ η τιμή αυτή γίνεται 280 όταν υπάρχει και το σύστημα Lounge. Με αυτό στη μεσαία σειρά ταξιδεύουν 2 επιβάτες αλλά με ανέσεις αεροπορικής first class, ενώ διαθέσιμη είναι και η κεντρική κονσόλα FlexRail, που είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Meriva και εδώ έχει πλέον ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες, όσο και το πολύ πρακτικό και ενσωματωμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων FlexFix.

Για να τελειώνουμε με τα συνθετικά του Flex σημειώστε και το ημι-ενεργό σύστημα ανάρτησης FlexRide, που περιλαμβάνεται στα εξτρά, ενώ δομικά η εμπρός ανάρτηση με το υποπλαίσιο και τα γόνατα προέρχεται από το Insignia και η πίσω με τον ημιάκαμπτο και το σύνδεσμο Watt από το Astra. Παράλληλα υπάρχουν και πολλά υποβοηθητικά συστήματα ασφαλείας, ενώ η γνωστή κάμερα από το Insignia που αναγνωρίζει και προβάλλει τα σήματα κυκλοφορίας έχει εδώ επιπλέον δυνατότητες.

Η γκάμα των κινητήρων του Zafira Tourer για την αρχή περιλαμβάνει πέρα από τους καλούς diesel της μάρκας και τους turbo βενζίνης των 1.400 κυβικών, που αποδίδουν 120 και 140 ίππους και συνδυάζονται πλέον και με σύστημα Start/ stop. Στην πορεία θα προστεθούν πιο ισχυρά καθώς και μεγαλύτερα σε κυβισμό σύνολο, πιθανότατα μια έκδοση OPC, μια ιδιαίτερα οικονομική με την επωνυμία Ecoflex, καθώς και σύνολα που θα καταναλώνουν φυσικό αέριο ή υγραέριο. Αξιοσημείωτο είναι ότι η παρουσία του Zafira Tourer δεν θα καταργήσει αυτόματα το γνωστό –και αισθητά μικρότερο, μιας και το μήκος είναι μόλις 4,47 μέτρα- Zafira, που θα παραμείνει στη γκάμα ως μια πιο προσιτή πολυμορφική επιλογή.

{gallery}photos/25/NEWS/OPEL-ZAFIRA-TOURER{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ AUDI A6 AVANT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured