Σύνδεση

Featured

Η Mercedes κόβει την X-Class ούτε δύο χρόνια μετά την παρουσίασή της;

Ένα δημοσίευμα που είδε το φως στην έγκυρη Automotive News κάνει λόγο για σκέψεις της Mercedes να σταματήσει την παραγωγή της X-Class. Η εφημερίδα επικαλείται πηγές εντός της εταιρίας, που κάνουν λόγο για προσπάθεια μείωσης του κόστους και μεγιστοποίησης των κερδών, κάτι που προφανώς σημαίνει και το ότι η X-Class μπαίνει στο στόχαστρο.

Ο λόγος είναι ότι παρά τον αρχικό ενθουσιασμό, τελικά το pick-up της γερμανικής εταιρείας δεν έτυχε της ανάλογης υποδοχής από το αγοραστικό κοινό. Μόλις 16.700 αυτοκίνητα πωλήθηκαν στην Ευρώπη, Αυστραλία και Νότια Αφρική την περασμένη χρονιά, νούμερο κάθε άλλο παρά ικανοποιητικό κρίνεται ώστε το μοντέλο να είναι επικερδές.

Η X-Class είναι ένα προϊόν της συνεργασίας με την Nissan καθώς βασίζεται στο Navara με το οποίο μοιράζεται τα μηχανικά μέρη, έστω με κάποιες επεμβάσεις των Γερμανών. Το πρόβλημα με την X-Class είναι κατά κύριο λόγο η τιμή της, η οποία την τοποθετεί εκτός ανταγωνισμού σε αρκετές χώρες της Ευρώπης.

Σε κάθε περίπτωση, η Daimler φαίνεται ότι επικεντρώνεται πλέον στην κερδοφορία, έχοντας αναθεωρήσει για τέταρτη φορά μέσα στους τελευταίους 13 μήνες τους στόχους τους προς τα κάτω. Και όπως φαίνεται αυτοκίνητα όπως η X-Class που δεν φέρνουν σημαντικά κέρδη δεν έχουν θέση στην γκάμα της εταιρείας.

Παράλληλα και σύμφωνα με το πάντα καλά πληροφορημένο Auto Motor und Sport σημαντικές ανακατατάξεις αναμένονται και στα βαν της μάρκας, μιας και εκεί συσσωρεύονται ζημιές δισεκατομμυρίων ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

BMW 7 & X7: Big is Beautiful

BMW

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup