Σύνδεση

Mercedes-Benz

H Μercedes GLC F-Cells διαθέτει και plug-in υβριδικό σύστημα

Σε μια προσπάθεια να συνδυάσει τις δύο τεχνολογίες του μέλλοντος (την ηλεκτροκίνηση και την κίνηση με υδρογόνο) η Mercedes παρουσιάζει μια ειδική έκδοση της GLC η οποία εφοδιάζεται με κυψέλες καυσίμου αλλά και με την δυνατότητα plug in φόρτισης των μπαταριών της.

Οι μπαταρίες αυτές, ονομαστικής χωρητικότητας 13,5 kWh (εκ των οποίων το ωφέλιμο είναι στα 9,3 kWh) παρέχουν την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να καλύψει μία απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων. Κάτι που κρίνεται απαραίτητο σ’ αυτή την φάση που οι υποδομές σε παροχή υδρογόνου είναι ελάχιστες, ακόμα και στις πιο εξελιγμένες χώρες.

Τα δοχεία του υδρογόνου χωρούν 4,4 κιλά σε πίεση 700 bar και μπορούν να παρέχουν αυτονομία περίπου 478 χιλιομέτρων. Οι δεξαμενές αυτές είναι κατασκευασμένες από carbon fiber και μπορούν να γεμίσουν με υδρογόνο σε μόλις 3 λεπτά.

Η συγκεκριμένη GLC κινείται από ηλεκτροκινητήρα 211 ίππων με ροπή στα 365 Nm με την τελική ταχύτητα -για λόγους αυτονομίας- να περιορίζεται στα 160 χλμ/ώρα. Αυτό που τονίζει η Mercedes είναι ότι το αυτοκίνητο παραμένει λειτουργικό, με τις ενεργειακές κυψέλες να είναι σημαντικά μικρότερες απ’ ότι στο παρελθόν (μπορούν μάλιστα να εφαρμοστούν στις ήδη υπάρχουσες βάσεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης) ενώ και οι δεξαμενές για το υδρογόνο είναι έτσι τοποθετημένες που δεν περιορίζουν ούτε τους χώρους για τους επιβάτες ούτε τον χώρο αποσκευών.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured